!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Het gaat mij vrouw vooral ook het esthetische evenwicht. Raggazon wordt al iets te veel decibel
Heel eerlijk trek ik de Giulietta badge op de rechterkant ook niet. Als we het dan toch over estethiek hebben zou ik die ook verwijderen.
Citaat van: donjunior op 19 juni 2025, 10:38:16Heel eerlijk trek ik de Giulietta badge op de rechterkant ook niet. Als we het dan toch over estethiek hebben zou ik die ook verwijderen.Dan moet ik dat - langs diezelfde redernatie - ook op de Q doen
Citaat van: MisanoQ op 13 juni 2025, 20:40:14Het gaat mij vrouw vooral ook het esthetische evenwicht. Raggazon wordt al iets te veel decibelHeel eerlijk trek ik de Giulietta badge op de rechterkant ook niet. Als we het dan toch over estethiek hebben zou ik die ook verwijderen.Heb zelf nog de oude versie met de badge in het midden. Vind ik mooier. Moet alleen ook eigenlijk aan de dubbele uitlaat en diffuser dus ik lurk rustig mee in dit topic voor alle tips en trics.
Citaat van: donjunior op 19 juni 2025, 10:38:16Citaat van: MisanoQ op 13 juni 2025, 20:40:14Het gaat mij vrouw vooral ook het esthetische evenwicht. Raggazon wordt al iets te veel decibelHeel eerlijk trek ik de Giulietta badge op de rechterkant ook niet. Als we het dan toch over estethiek hebben zou ik die ook verwijderen.Heb zelf nog de oude versie met de badge in het midden. Vind ik mooier. Moet alleen ook eigenlijk aan de dubbele uitlaat en diffuser dus ik lurk rustig mee in dit topic voor alle tips en trics.Hear, hear...geef mij ook maar het oude lettertype, dat vind ik zoveel meer onderscheidend
Ben op het moment met hetzelfde project bezig.Deze diffuser heb ik vorige week besteld, zou in de loop van deze week er moeten zijn:https://www.ebay.nl/itm/197183700135Uitlaat moet ik nog bestellen, wordt waarschijnlijk de Ulter.
Heb je deze al binnen?Ik heb hem ook besteld naar aanleiding van je link. Ik ben wel benieuwd naar je ervaring.
Citaat van: jon81 op 2 juli 2025, 12:56:59Citaat van: jon81 op 2 juli 2025, 12:56:59Heb je deze al binnen?Ik heb hem ook besteld naar aanleiding van je link. Ik ben wel benieuwd naar je ervaring.Vandaag op de auto gezet. Was netjes geleverd, onbeschadigd en origineel.