!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Michaêl
136

- Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #420 Gepost op: 28 februari 2012, 14:42:22 »
Citaat van: frankie;18273
Euh, opkrikken, wiel eraf, spacer op de naaf, boutgaten op de goeie plek, wiel erop (met de langere bouten) en de krik weer laten zakken........ :rolleyes:

Ik heb brembo remblokken eronder. Maakt het dan niets uit?
Moet men dan ook niet de remblokken erafhalen eer je de spacers erop kan zetten??:eek:
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

maxer
85

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #421 Gepost op: 28 februari 2012, 17:30:50 »
ik vindt het er inderdaad ook erg fraai uitzien...misschien toch maar eens overwegen
Foto's van Giulietta's
« Reactie #422 Gepost op: 28 februari 2012, 18:43:51 »
Citaat van: Michaêl;18365
Ik heb brembo remblokken eronder. Maakt het dan niets uit?
Moet men dan ook niet de remblokken erafhalen eer je de spacers erop kan zetten??:eek:

Nee. Het is echt heel simpel. Je hoeft daarvoor alleen je velg te demonteren, meer hoeft er niet los.
*

Michaêl
136

- Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #423 Gepost op: 28 februari 2012, 20:10:26 »
De 20mm dan, of is dat TE :p
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
Foto's van Giulietta's
« Reactie #424 Gepost op: 28 februari 2012, 20:25:02 »
Citaat van: Michaêl;18373
De 20mm dan, of is dat TE :p

Daar zijn de huidige parkeervakken te smal voor :rolleyes::rolleyes:
*

corsa54
564

• Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #425 Gepost op: 28 februari 2012, 20:37:10 »
Citaat van: pappaleo;18375
daar zijn de huidige parkeervakken te smal voor :rolleyes::rolleyes:
:d:d:d
*

Michaêl
136

- Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #426 Gepost op: 28 februari 2012, 21:37:28 »
Citaat van: PappaLeo;18375
Daar zijn de huidige parkeervakken te smal voor :rolleyes::rolleyes:

Super!!! ;)
[/INDENT]
*

Roxxi QV
597

• Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #427 Gepost op: 28 februari 2012, 22:19:29 »
- Robin, als je tijd hebt kan je ook eens een paar foto's nemen pal recht op je mooie spoorverbreders.

- Ben je door die verbreders ook die roestige blik op de remschijven kwijt en wat is de lengte van onze standaard wielbouten ivm de Alfisti vraag: Bitte die Schaftlänge der originalen Radschrauben bei der Bestellung angeben!

- Ik heb standaard nu op iedere 18"Turbina velg een wielslot zitten. Kan ik die behouden als ik ook tot de aanschaf van deze spoorverbreders over ga?
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

Timothy84
553

• Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Foto's van Giulietta's
« Reactie #428 Gepost op: 28 februari 2012, 22:42:32 »
als ik mij niet vergis, mag het eigenlijk nie in Belgie qua keuring dan.  Correct me if i am wrong...
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

Ma0tt
232

• Type Alfa: Giulietta 1.4 TB 120pk
    - Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #429 Gepost op: 28 februari 2012, 23:32:20 »
Klopt. Maar zoals velen kun je ze natuurlijk demonteren..
Foto's van Giulietta's
« Reactie #430 Gepost op: 29 februari 2012, 09:22:27 »
Citaat van: Roxxi QV;18391
Ben je door die verbreders ook die roestige blik op de remschijven kwijt

Waarschijnlijk niet. Oplossing daarvoor is gewoon een beetje hammerite erop. Overigens is dit niet een Alfa of Giulietta specifiek "probleem".

Citaat
Ik heb standaard nu op iedere 18"Turbina velg een wielslot zitten. Kan ik die behouden als ik ook tot de aanschaf van deze spoorverbreders over ga?

Ook wielsloten heb je in verschillende lengten.
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #431 Gepost op: 29 februari 2012, 10:49:54 »
Citaat van: Roxxi QV;18391
- Robin, als je tijd hebt kan je ook eens een paar foto's nemen pal recht op je mooie spoorverbreders.

- Ben je door die verbreders ook die roestige blik op de remschijven kwijt en wat is de lengte van onze standaard wielbouten ivm de Alfisti vraag: Bitte die Schaftlänge der originalen Radschrauben bei der Bestellung angeben!

- Ik heb standaard nu op iedere 18"Turbina velg een wielslot zitten. Kan ik die behouden als ik ook tot de aanschaf van deze spoorverbreders over ga?

Foto's moeten heel ff wachten omdat ie nu voor de versnellingsbak bij de dealer staat:)

Roestige zit op je naaf dus dat blijft, ik heb alleen de spacer-randen meteen donkergrijs gemaakt met hittebestendige lak van Motip (perfecte kleur bij de wielen) en daar kun je evt ook je naaf mee doen.
Originele bouten zijn 23mm, dus moet 39mm worden. Je slotbouten kan je dus niet hergebruiken. Vind ik ook niet nodig, ik heb ze niet ben toch verzekerd;)

@Michael: Ik heb een QV dus ook brembo's en heeft er niks mee te maken gaat prima. Maar 20mm is absoluut teveel van het goeie, ik zou het 16 rondom houden.
QV SAVALI
*

Ilhan
102

• Type Alfa: 140 JTDM SP3 Savali
    - Alfist
  • Alfa Fratelli
Foto's van Giulietta's
« Reactie #432 Gepost op: 29 februari 2012, 11:55:09 »
Hi Robin,

Welke lengte heb jij voor die bouten doorgegeven? Ik heb een 140JTDM 18", volgens mij is het dezelfde als de QV?
140 JTDM SP3 Turbina Savali treatment
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #433 Gepost op: 29 februari 2012, 15:59:04 »
Citaat van: Ilhan;18414
Hi Robin,

Welke lengte heb jij voor die bouten doorgegeven? Ik heb een 140JTDM 18", volgens mij is het dezelfde als de QV?

Klopt , standaard 23 dus moet 39 worden.
QV SAVALI
Foto's van Giulietta's
« Reactie #434 Gepost op: 29 februari 2012, 16:50:07 »
Citaat van: PappaLeo;18255
Waarom niet? Vrouw, kids en bankstel eruit. Dat gaat passen ! :D :D

Ok, ik volg je maar om nu het bankstel weg te doen.:)