!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ok, ik volg je maar om nu het bankstel weg te doen.
Klopt , standaard 23 dus moet 39 worden.
Foto's moeten heel ff wachten omdat ie nu voor de versnellingsbak bij de dealer staat:)Roestige zit op je naaf dus dat blijft, ik heb alleen de spacer-randen meteen donkergrijs gemaakt met hittebestendige lak van Motip (perfecte kleur bij de wielen) en daar kun je evt ook je naaf mee doen.Originele bouten zijn 23mm, dus moet 39mm worden. Je slotbouten kan je dus niet hergebruiken. Vind ik ook niet nodig, ik heb ze niet ben toch verzekerd;)@Michael: Ik heb een QV dus ook brembo's en heeft er niks mee te maken gaat prima. Maar 20mm is absoluut teveel van het goeie, ik zou het 16 rondom houden.
40mm past ook wel, die zullen wat makkelijker te vinden zijn. Trouwens, bij Novitec hebben ze complete setjes, spacers met bijpassende bouten.
En als ik het setje koop op http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...ten::4868.html ,moet ik dan nog iets erbij kopen of is dit de volledige set? Alsook de bouten, moet daar een specifieke lengte in zitten, of zijn het de juiste die meegeleverd worden?Ik heb 17inch. PS: op dit gebied ben ik echt wel een leek