!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

ice_in_polo_2
87

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #450 Gepost op: 9 maart 2012, 00:15:29 »
DisciplinA, he velgen lijken zo groot voor 17"?
1.6 Jtdm2 - pack sport - zwart Canneloni - 18" 8C Spider - TomTom Blue&Me - Brembo remmen - Privacy getinte ruiten - QV verlaagd
*

Timothy84
553

• Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Foto's van Giulietta's
« Reactie #451 Gepost op: 9 maart 2012, 12:40:15 »
denk dat het 18" zijn
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #452 Gepost op: 9 maart 2012, 14:58:51 »
Citaat van: Timothy84;18674
denk dat het 18" zijn

nope
QV SAVALI
*

Michaêl
136

- Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #453 Gepost op: 9 maart 2012, 17:31:44 »
Het zijn 17", ik heb dezelfde.
[INDENT]Giulietta 1,6 JTDM, bianco Ghiaccio distinctive, pelle Cuoio, visibility pack, privacy glass, gepersonaliseerde remklauwen, schuifdak, tom tom nav. 17\' sportiva\'s
[/INDENT]
*

Roxxi QV
597

• Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #454 Gepost op: 16 maart 2012, 22:50:10 »
Citaat van: ROBIN;18412
Foto's moeten heel ff wachten omdat ie nu voor de versnellingsbak bij de dealer staat:)

Roestige zit op je naaf dus dat blijft, ik heb alleen de spacer-randen meteen donkergrijs gemaakt met hittebestendige lak van Motip (perfecte kleur bij de wielen) en daar kun je evt ook je naaf mee doen.
Originele bouten zijn 23mm, dus moet 39mm worden. Je slotbouten kan je dus niet hergebruiken. Vind ik ook niet nodig, ik heb ze niet ben toch verzekerd;)

@Michael: Ik heb een QV dus ook brembo's en heeft er niks mee te maken gaat prima. Maar 20mm is absoluut teveel van het goeie, ik zou het 16 rondom houden.
Robin kan je misschien een paar foto's plaatsen pal recht op je spoorverbreders? En hoe is het afgelopen bij Vireo met je versnellingsbak (lastig in 1 te leggen toch, was het?)
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

ROBIN
1.113

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #455 Gepost op: 17 maart 2012, 00:44:13 »
Zal ze maken Roxxi.
En de bak is bij Galleria in Amsterdam gebeurd. Alle sychromeschen van 1 t/m 4 vervangen en ik moet zeggen , een hele verbetering echt waar.
QV SAVALI
*

Roxxi QV
597

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #456 Gepost op: 17 maart 2012, 00:52:43 »
Citaat van: ROBIN;19096
Zal ze maken Roxxi.
En de bak is bij Galleria in Amsterdam gebeurd. Alle sychromeschen van 1 t/m 4 vervangen en ik moet zeggen , een hele verbetering echt waar.
OK goed om te horen, maar dacht dat jij ook bij Vireo Houten zat?
Had jij inderdaad last bij de 1e t/m de 4e versnelling of, net zoals bij mij, zo af en toe alleen lastig in zijn 1 te krijgen?
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

ROBIN
1.113

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #457 Gepost op: 17 maart 2012, 14:24:47 »
Citaat van: Roxxi QV;19097
OK goed om te horen, maar dacht dat jij ook bij Vireo Houten zat?
Had jij inderdaad last bij de 1e t/m de 4e versnelling of, net zoals bij mij, zo af en toe alleen lastig in zijn 1 te krijgen?

Nee alleen chippen is bij Ronald gebeurd.
Laten we anders maar even pm-en over die bak dan vervuilen we dit topic niet teveel:)

Maar ik wist niet precies wat je bedoelde met pal recht op de spoorverbreders, maar zo zie je wel goed hoe het zit.

[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
QV SAVALI
*

yvesart
1.078

- Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Foto's van Giulietta's
« Reactie #458 Gepost op: 17 maart 2012, 23:03:36 »
Citaat van: DisciplinA;18569
[/URL][/IMG]
ingesteld als achtergrond  :)
*

Roxxi QV
597

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #459 Gepost op: 18 maart 2012, 13:31:06 »
Citaat van: ROBIN;19132
Nee alleen chippen is bij Ronald gebeurd.
Laten we anders maar even pm-en over die bak dan vervuilen we dit topic niet teveel:)

Maar ik wist niet precies wat je bedoelde met pal recht op de spoorverbreders, maar zo zie je wel goed hoe het zit.
OK Robin bedankt weer en PM is gedaan, maar met pal recht bedoelde ik eigenlijk recht ervoor (gehurkt op je knie-en recht voor het wiel) om te kijken of/en hoe je die spoorverbreders ziet zitten?
Naschrift: van Robin foto en tekst gehad:
Tussen de rode pijltjes zie je een donkergrijze rand, dat is de spacer. Robin heeft ze natuurlijk weer nog mooier gemaakt en ze met hittebestendig grijs spuit behandeld.
Zo vallen ze iets minder op (standaard zijn ze lichtgrijs van kleur) en staat nog beter. Nu moet (gaat?) Robin nog de die naaf van de remschijf doen, dan wordt het nog een mooier geheel.
*

ronniek
63

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #460 Gepost op: 28 maart 2012, 20:52:22 »
:rolleyes: 1.4 MA TCT, Argento, full leder zwart, business pakket plus, sportpackIII, zonnedak, dubbele uitlaat met difuser, Bose, 18 Inch Turbina, xenon, Brembo remmen, Privacy glass, alu dorpelset. :p
*

ronniek
63

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #461 Gepost op: 28 maart 2012, 20:56:04 »
:rolleyes: 1.4 MA TCT, Argento, full leder zwart, business pakket plus, sportpackIII, zonnedak, dubbele uitlaat met difuser, Bose, 18 Inch Turbina, xenon, Brembo remmen, Privacy glass, alu dorpelset. :p
*

ronniek
63

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #462 Gepost op: 28 maart 2012, 20:56:53 »
*

WalterW
526

• Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #463 Gepost op: 28 maart 2012, 22:57:09 »
Pfff..ik vind Argento Alfa toch wel erg mooi ! Zie je weinig die kleur, sterker nog, behalve op dit forum heb ik in real life er nog nooit een gezien...
*

Scudetto
684

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #464 Gepost op: 29 maart 2012, 09:17:39 »
zie je weinig inderdaad, ik ben ook nog steeds blij met m'n keuze voor Argento.
Forza! - QV Savali - Argento Alfa