!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Zoef
612

• Type Alfa: Giulia 2.2d
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #90 Gepost op: 20 januari 2011, 21:59:33 »
Citaat van: frankie;1891
Jawel, is ook strafbaar.
maar die kunnen dat (makkelijker) en vaker betalen dan jij en ik..:o
Wie later remt, rijdt langer hard
Foto's van Giulietta's
« Reactie #91 Gepost op: 20 januari 2011, 22:05:25 »
Och, als ik zo eens de reacties peil ook op andere fora over de kleine kentekenplaat, dan krijg je er gemiddeld nog niet eens 1x per jaar een bekeuring voor. Dat zou mij het risico wel waard zijn. En dan zou mijn voorkeur nog uitgaan naar een sticker die precies op het voorgevormde gedeelte past en niet daadwerkelijk een kleine kentekenplaat.
*

fjodor
362

- Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #92 Gepost op: 20 januari 2011, 22:08:00 »
Citaat van: frankie;1900
Och, als ik zo eens de reacties peil ook op andere fora over de kleine kentekenplaat, dan krijg je er gemiddeld nog niet eens 1x per jaar een bekeuring voor. Dat zou mij het risico wel waard zijn. En dan zou mijn voorkeur nog uitgaan naar een sticker die precies op het voorgevormde gedeelte past en niet daadwerkelijk een kleine kentekenplaat.

kan iemand even een pb'tje sturen waar ik die kan halen
"The Alfa virus. No medication can cure it. Only owning the car can help ease it
Foto's van Giulietta's
« Reactie #93 Gepost op: 22 januari 2011, 17:14:15 »
Citaat van: fjodor;1902
kan iemand even een pb'tje sturen waar ik die kan halen

Ik heb die van mij via Munsterhuis besteld, als je daar het magazijn belt kan je ze waarschijnlijk meteen bestellen!
*

fjodor
362

- Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #94 Gepost op: 22 januari 2011, 17:44:12 »
ok zal maandag eens kijken
"The Alfa virus. No medication can cure it. Only owning the car can help ease it
*

Wilbert G
448

- Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #95 Gepost op: 22 januari 2011, 19:39:00 »
Zoals beloofd zijn de eerste foto's te vinden in het volgende topic: http://www.alfagiuliettaclub.nl/for/showthread.php?72-Voorstellen-Wilbert-G
*

RiriassaQV
1.199

• Type Alfa: Ex-Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #96 Gepost op: 23 januari 2011, 00:27:38 »
blijf mooi zo'n zwarte met lichte velgen ,mooie config Wilbert G !! ;)
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p

Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

yvesart
1.078

- Super Alfist
    • http://www.flitsservice.nl
Foto's van Giulietta's
« Reactie #97 Gepost op: 23 januari 2011, 12:10:34 »
Citaat van: Crips;1814
Dappere agent die je hier een bon voor gaat schrijven, zolang het een leesbaar kenteken is en het wel wordt goedgekeurd op een 'Amerikaan', snap ik niet waarom ze het op een andere auto als 'niet goed leesbaar' kunnen beboeten... Amsterdamse advocaat Spong heeft momenteel een kort geding aangespannen omdat hij op zijn Maserati Quattroporte ook beboet is vanwege het kleine kenteken...

heel simpel in je kentekenbewijs moet een vermelding staan dat je een afwijkend kenteken mag voeren..

sticker mag sowieso niet = (bijna) altijd boete.. kleine -metalen- kentekenplaat wordt vaak gewaarschuwd, mits je de grote plaat bij hebt en er op kan zetten ter plaatse.. [dat laatste ben ik dus van plan]..
Foto's van Giulietta's
« Reactie #98 Gepost op: 23 januari 2011, 22:10:09 »
Citaat van: yvesart;2197
heel simpel in je kentekenbewijs moet een vermelding staan dat je een afwijkend kenteken mag voeren..

sticker mag sowieso niet = (bijna) altijd boete.. kleine -metalen- kentekenplaat wordt vaak gewaarschuwd, mits je de grote plaat bij hebt

Waar haalt u deze wijsheid vandaan? Ongeldig kenteken = boete, op basis van leesbaarheid. Dit valt onder hetzelfde stukje als lamp kapot --> dwz een hater KAN je gelijk beboeten, een vredelievend diender geeft je de gelegenheid dit zsm aan te passen...
Foto's van Giulietta's
« Reactie #99 Gepost op: 23 januari 2011, 22:11:34 »
dwz een sticker geeft je echt geen andere onderhandelingspositie dan met een metalen plaatje hoor ;)
*

RiriassaQV
1.199

• Type Alfa: Ex-Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #100 Gepost op: 24 januari 2011, 08:49:38 »
ik vind het nog steeds een beetje fotoloos dit topic met al zoveel Giulietta's op kenteken :p
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p

Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

alfresco
7

• *
    - Startende Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #101 Gepost op: 24 januari 2011, 10:05:53 »
Heb dezelfde configuratie, echter icm 18 inch 8C wielen die donkergrijs gepoedercoat zijn en een verlagingsset. Staat prachtig en stuitert vermoedelijk minder dan de 18 inch. Fotos volgen (moet ze eerst nog maken)
1.4 TMA Squadra getuned, Bianco Ghiaccio, rood leer, premium plus pakket, sportpakket 3, 18 inch competizione donkergrijs gecoat, verlaagd, rode remklauwen, privacy glas, chromen instaplijsten, Alfa Tom Tom en hij rijdt nog lekker ook.....
*

alfacase
382

- Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #102 Gepost op: 24 januari 2011, 10:36:27 »

Voordat het een fotoloos topic wordt.............................:D.
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio
*

driftend
501

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #103 Gepost op: 24 januari 2011, 11:49:40 »
is deze witte qv later nog verlaagd, of standaard fabrieksverlaging??
*

alfacase
382

- Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #104 Gepost op: 24 januari 2011, 12:01:34 »
Citaat van: driftend;2318
is deze witte qv later nog verlaagd, of standaard fabrieksverlaging??

Mijn QV heeft alleen de standaard verlaging af fabriek. Zelf geen behoefte aan verdere verlaging, eerlijk gezegd.
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio