!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Foto's van Giulietta's
« Reactie #510 Gepost op: 1 juni 2012, 12:34:14 »
Die kleur is zo waanzinnig. Ik heb er in Assen een uitgebreid staan te bekijken. Ik vind alleen dat de achterlichten een tint donkerder zouden moeten. Die steken nu iets te weinig af. Niet dat hele zwarte, maar gewoon donkerrood.
*

Hilbert
266

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Foto's van Giulietta's
« Reactie #511 Gepost op: 1 juni 2012, 13:07:12 »
mee eens. Dat is ook de reden dat ik lang heb getwijfeld...Maar uiteindelijk ben ik enorm blij met deze kleur...
*

ROBIN
1.113

• Type Alfa: Giulietta QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #512 Gepost op: 2 juni 2012, 14:50:14 »
Ja zei ik laatst ook al, die kleur is zo ontzettend gaaf, heb nog steeds wel ergens beetje spijt....

Maar Hilbert, niet fout bedoeld hoor maar wat staat ie onzettned hoog op z''n poten?
Ik heb wel eens een MA te leen gehad maar die leek toch wel wat lager.....
QV veren geen overbodige luxe:-)
QV SAVALI
*

Hilbert
266

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT. RC
    - Senior Alfist
  • The only way to petrolhead heaven is in an Alfa
    • interim-management en advies
Foto's van Giulietta's
« Reactie #513 Gepost op: 2 juni 2012, 15:09:22 »
Ja, hij staat ook erg hoog vind ik...Er wordt door de dealer al gekeken of verlaging van een cm of 3-4  kan. en dan vooral of dat kan met alleen nieuwe (QV)- veren of de dempers dan ook vervangen moeten worden....
*

Dirk
69

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #514 Gepost op: 3 juni 2012, 08:27:12 »
2.0 jtdm² tct 170 pk grigio magnesio , elektrische rode zetels , elegance 17" velgen , donkere ruiten
*

corsa54
564

• Type Alfa: Giulietta 1750 TBi QV
    - Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #515 Gepost op: 4 juni 2012, 21:56:38 »
Die Italiaantjes aan de andere kant van het glas zijn ook niet verkeerd!!;)
*

djbase
585

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #516 Gepost op: 4 juni 2012, 23:43:18 »
Na 3000km en 3 maand ouderdom zakt de giulietta wel vanzelfs 1 a 2cm, was toch zo met de mijne, verschil in weggedrag is zeer merkbaar, zoals ik al veel kommentaar heb gekregen maar toen ik hem de eerste dagen/weken had  was de juul nogal danserig, veel meer bodyroll alsook hogere veren dan ik verwacht had en ook niet gemerkt had tijdens test-rit. En nu pas na 3000km of 3 maand rijdt hij veel strakker! Gezien geen verlaagde veren en dynamisch chassis als optie heeft deze amper bodyroll. Optisch zie je ook het verschil op foto's van dag 1 en nu. De meesten vinden dit een gek verhaal, maar ik kan alleen maar zeggen dat ik hier blij om ben. Zo merk ik ook dat de juul verlagen zoals de meesten het hier al aangaven een nog betere en strakkere rij ervaring geeft. Over vluchtheuvels rijden is ook al een zeer merkbaar verschil, in't begin zakte de voorkant veel in, nu blijft deze nog redelijk strak. Aan de passagier's zijde van mijn oprit staat een muurtje, in't begin als je de passagier's deur open deed had je overschot van ruim een dikke vinger, nu gaat de deur er nietmeer over, komt er net +- een halve cm tegen!

+ stuurt ook net iets scherper dan hem nieuw was.

Dus eindelijk naar zijn optienaam "dynamisch chassis" waardig!

En dan nu nog de QV veren eronder en zal dan toch dat gedeelte van sportiviteit mij kunnen bekoren en op dat vlak toch al men vorige fiat coupe missen.
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)
*

alfasud 16v
275

• Type Alfa: Giulietta Qv 1750 Savali
    - Senior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #517 Gepost op: 5 juni 2012, 20:26:42 »
Ach,  toch weer die Coupe..........:p
Giulietta Qv 1750 tbi Savali
*

djbase
585

- Super Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #518 Gepost op: 6 juni 2012, 18:51:54 »
;)
Alfa Giulietta 2.0jtdm² 170pk sp2 8C, alfa rosso - Ex. Fiat Coupe 20VT MY99 - 6 speed - Squadra chip v1A - Forge DV006 1.45bar overboost (03/11/2003-13/03/2012 RIP)
*

Paulo
86

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA SP3
  • **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #519 Gepost op: 19 juni 2012, 19:14:51 »
Vandaag was ik bij de dealer om mijn nieuwe Giulietta voor het eerst in de ogen te kijken...
Nog anderhalve week wachten en dan mag ik eindelijk met haar op stap!;) Onderstaand alvast de eerste foto's (genomen met mobieltje), maar een goede fotoshoot komt er zeker aan...

I I Ciao, Paulo

Alfa Giulietta 1,4 MultiAir Distinctive - Bianco Ghiaccio - Sportpack 3 met 18" 8C wielen - Business pack - Brembo remklauwen
*

Dirk
69

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #520 Gepost op: 21 juni 2012, 17:50:22 »
Lijkt wel een Citroën garage .
2.0 jtdm² tct 170 pk grigio magnesio , elektrische rode zetels , elegance 17" velgen , donkere ruiten
*

morneco
247

• Type Alfa: Giulietta
    - Alfist
Eindelijk is ze thuis.
« Reactie #521 Gepost op: 22 juni 2012, 10:25:06 »
Gisteren mocht de Giulietta naar huis komen. Natuurlijk was het net een groot onweer en gietende regen.
Deze morgen liep de zon natuurlijk weeral over.

Of was de zon weeral eens lek.
Alfa Romeo Nuova Giulietta Super 1.4 Turbo Alfa Rosso
*

Paulo
86

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA SP3
  • **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #522 Gepost op: 22 juni 2012, 16:42:29 »
Gave Juul.... heel veel plezier toegewenst.
Nu nog mooi weer en dan kan het genieten écht beginnen.

@Dirk: Mijn Juul heb ik besteld bij Driessen Alfa Romeo. Deze zit naast het pand van Driessen Ciroën en inderdaad.... de nieuwe auto's staan daar keurig door elkaar heen wachtend op hun nieuwe baasjes.
I I Ciao, Paulo

Alfa Giulietta 1,4 MultiAir Distinctive - Bianco Ghiaccio - Sportpack 3 met 18" 8C wielen - Business pack - Brembo remklauwen
*

Dirk
69

• **
    - Junior Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #523 Gepost op: 22 juni 2012, 22:14:37 »
@morneco : mooie exclusieve kleur , welke velgen liggen eronder ?
*

morneco
247

• Type Alfa: Giulietta
    - Alfist
Foto's van Giulietta's
« Reactie #524 Gepost op: 24 juni 2012, 00:33:22 »
Diegene die bij de Distinctive uitvoering meegeleverd worden: Sportivo" 16" wielen. Vind ik passend bij de jongedame.

Geen eigen foto.
Alfa Romeo Nuova Giulietta Super 1.4 Turbo Alfa Rosso