!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Jawel, is ook strafbaar.
Och, als ik zo eens de reacties peil ook op andere fora over de kleine kentekenplaat, dan krijg je er gemiddeld nog niet eens 1x per jaar een bekeuring voor. Dat zou mij het risico wel waard zijn. En dan zou mijn voorkeur nog uitgaan naar een sticker die precies op het voorgevormde gedeelte past en niet daadwerkelijk een kleine kentekenplaat.
kan iemand even een pb'tje sturen waar ik die kan halen
Dappere agent die je hier een bon voor gaat schrijven, zolang het een leesbaar kenteken is en het wel wordt goedgekeurd op een 'Amerikaan', snap ik niet waarom ze het op een andere auto als 'niet goed leesbaar' kunnen beboeten... Amsterdamse advocaat Spong heeft momenteel een kort geding aangespannen omdat hij op zijn Maserati Quattroporte ook beboet is vanwege het kleine kenteken...
heel simpel in je kentekenbewijs moet een vermelding staan dat je een afwijkend kenteken mag voeren.. sticker mag sowieso niet = (bijna) altijd boete.. kleine -metalen- kentekenplaat wordt vaak gewaarschuwd, mits je de grote plaat bij hebt
is deze witte qv later nog verlaagd, of standaard fabrieksverlaging??