!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik was er niet bij dus met mij heb je niet gesproken Anders had ik zeker wel even mee gekeken en wat tips kunnen geven.
Citaat van: alfistalimburg op 3 april 2017, 22:46:04Citaat van: alfistalimburg op 3 april 2017, 22:46:04Ik was er niet bij dus met mij heb je niet gesproken Anders had ik zeker wel even mee gekeken en wat tips kunnen geven.Dan was het Bob
Als je mijn tip van bobines swappen gedaan had wist je het gelijk en dan had je beter kunnen stoppen...Ik had het volgens mij nog over met Allerd en (ben even vergeten, antraciete giulietta-alfistilimburg?). Kijken naar een Alfa /fiat dealer in de buurt.Hopelijk komt alles nu goed in orde zonder issues.
Even een kleine update van dit verhaal, geen compressie op cilinder 1 dus dat ziet er niet goed uit.De kop gaat er nu af om te zien wat/hoe erg de schade is.
Not funny....Misschien op de zaken vooruit lopend, heeft het misschien met detonatie te maken en staat het dus mogelijk in verband met de software?
Oeii oeiii. Maar op de terugweg had je geen problemen. Dus ik denk alsnog dat het meezal vallen