!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Theo
247

  • Type Alfa: Guilia 2.0T 2019 squadra
  • ***
    - Alfist
remmen
« Gepost op: 12 april 2015, 19:38:47 »
Tijdens flink remmen gaan de alarm lichten knipperen in de display, is dit een waarschuwing dat mijn remmen aan vervanging toe zijn of heb ik iets te veel gevraagd, voorwielen waren na de rit bijna niet met de blote hand aan te raken.
Auto remde overigens prima, ook van hoge snelheid direct terug naar ongeveer 50 km/h.
QV is top :13: :13:
Re: remmen
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2015, 19:59:29 »
Da's een standaard veiligheidsfeature. Bij een redelijk sterke vertraging gaan de waarschuwingslichten vanzelf aan om achterop komend verkeer daarop alert te maken. Wel zo veilig zoals bijvoorbeeld bij een plotseling opduikende file.
*

Theo
247

  • Type Alfa: Guilia 2.0T 2019 squadra
  • ***
    - Alfist
Re: remmen
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2015, 22:22:46 »
oke, dank voor de info :13: :13:
Re: remmen
« Reactie #3 Gepost op: 12 april 2015, 22:42:48 »
Gaat wel wat vroeg knipperen als je het mij vraagt.  :rolleyes: :rolleyes:
*

ROBIN
1.113

  • Type Alfa: Giulietta QV
  • *****
    - Super Alfist
Re: remmen
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2015, 15:10:25 »
Gaat wel wat vroeg knipperen als je het mij vraagt.  :rolleyes: :rolleyes:

Eens!!
Al lijkt het na de remmen- upgrade wel een stukkie beter
QV SAVALI
Re: remmen
« Reactie #5 Gepost op: 13 april 2015, 21:58:25 »
Ik heb werkelijk geen idee hoe jullie allemaal remmen hoor, maar ik heb er helemaal geen probleem mee. Alleen bij agressief remmen gaan de lampjes aan. Is slechts een enkel keertje gebeurd.
*

Theo
247

  • Type Alfa: Guilia 2.0T 2019 squadra
  • ***
    - Alfist
Re: remmen
« Reactie #6 Gepost op: 13 april 2015, 22:11:29 »
Ik heb werkelijk geen idee hoe jullie allemaal remmen hoor, maar ik heb er helemaal geen probleem mee. Alleen bij agressief remmen gaan de lampjes aan. Is slechts een enkel keertje gebeurd.
ik denk dat ik volgens jou dan wel agressief geremd heb, van 200+ naar ongeveer 50km/h vol
Re: remmen
« Reactie #7 Gepost op: 13 april 2015, 22:38:28 »
Ik heb werkelijk geen idee hoe jullie allemaal remmen hoor, maar ik heb er helemaal geen probleem mee. Alleen bij agressief remmen gaan de lampjes aan. Is slechts een enkel keertje gebeurd.
ik denk dat ik volgens jou dan wel agressief geremd heb, van 200+ naar ongeveer 50km/h vol

Zo klinkt het wel, zeker als je dat in enkele seconden gedaan hebt :o
Re: remmen
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2015, 09:09:50 »
Ik heb werkelijk geen idee hoe jullie allemaal remmen hoor, maar ik heb er helemaal geen probleem mee. Alleen bij agressief remmen gaan de lampjes aan. Is slechts een enkel keertje gebeurd.
ik denk dat ik volgens jou dan wel agressief geremd heb, van 200+ naar ongeveer 50km/h vol

Zo klinkt het wel, zeker als je dat in enkele seconden gedaan hebt :o

Lijkt me we. Als je dat in enkele minuten doet met 200+, dan zit je al in het volgende dorp.  ;D
Re: remmen
« Reactie #9 Gepost op: 14 april 2015, 09:23:06 »
 ;D