!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Volgens mij heb je voldoende aan een canbus stuurwiel interface aangevuld met een lead voor je Pioneer.Heb dat bij mijn radio ook gedaan. Had daarbij geen proxy alignement nodig.
Die quadlock kabel ga je niet meer kunnen gebruiken vermoed ik (is auto specifiek). Die linker kabel is van je Pioneer en moet je vastknopen aan je nieuwe interface.
Ik heb mijn interface destijds bij mbcaraudio gekocht. Na telefoon/mailcontact hebben ze mij toen de juiste gestuurd. Wellicht kunnen ze je daar helpen. Kan best zijn dat er nog een verloopje tussen moet.Wat betreft het paneel, heb je daar pluggen bij gekregen? Bij mij zaten er gele pluggen bij die ik eerst op het paneel moest zetten en vervolgens op het dashboard kon vastklikken.
Citaat van: Halim21 op 4 mei 2022, 12:54:41Citaat van: Halim21 op 4 mei 2022, 12:54:41Ik heb mijn interface destijds bij mbcaraudio gekocht. Na telefoon/mailcontact hebben ze mij toen de juiste gestuurd. Wellicht kunnen ze je daar helpen. Kan best zijn dat er nog een verloopje tussen moet.Wat betreft het paneel, heb je daar pluggen bij gekregen? Bij mij zaten er gele pluggen bij die ik eerst op het paneel moest zetten en vervolgens op het dashboard kon vastklikken.Dank voor je reactie. Stuur voor nu in ieder geval de stuurwielinterface terug. Heb helaas geen plugjes gekregen waarmee ik het paneel vast kan klikken; maar ik vermoed dat dergelijke plugjes inderdaad de oplossing zouden moeten zijn. Beetje vreemd dat ze niet meegestuurd worden.
Nee, ik heb uiteindelijk de kabel van ACV gekocht. Maar als je ze ff belt of mailt, dan regelen ze wel de goede.Wat betreft het frame, daar moet je aan de achterkant een stuk uit het dashboard zagen/dremelen om e.e.a. passend te krijgen (klinkt rigoreuzer dan dat het is).
Jouw radio had een quadlock stekker, en ze hebben je een ISO stekker verkocht.Hebben ze gevraagd of je RadioNav had of de radio zonder scherm? Daar zit het verschil tussen Quadlock en ISO namelijk. Deze stekker kan retour, heb je niks aan.
Kenmerken:Connects2 Canbus Stuurwielinterface geschikt voor de Alfa MiTo van 2008 t/m 2013 en de Alfa Giulietta van 2010 t/m 2013 (001)Let op! Niet geschikt voor voertuigen met het UConnect Systeem