!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Giulietta club

Giulietta grootlicht naar 50w?

(1/2) > >>

Paul:
Is het mogelijk om bij mijn Giulietta de verlichting van het groot licht (h1) naar 50 watt op te schroeven?

Ik heb leuke felle 50w H1 led lampen en die wil ik er graag in volle sterkte op hebben.

Maar ik vraag mij af of het mogelijk is en zo ja hoe

Putdeksel:
ik heb ook h1 led 50W erin, gewoon erin gezet.
geeft echt zo al een bak licht! geen foutmeldingen oid

Paul:
Jaa ik had ze ook al aangesloten en ze werken netjes, ook geen foutmelding. Maar dan met 50w zullen we een flink stuk feller zijn gok ik zo. (toch?)

damitch300:

--- Citaat van: Paul K op 11 maart 2019, 15:50:33 ---Jaa ik had ze ook al aangesloten en ze werken netjes, ook geen foutmelding. Maar dan met 50w zullen we een flink stuk feller zijn gok ik zo. (toch?)

--- Einde van citaat ---

Jij wilt mensen blind maken of niet  :p


Ennnnn om ze feller te laten lopen moet je ze aansluiten op een andere net van je auto.
Je voltage ga je namelijk niet aanpassen. Maar je Amperage kun je wel aanpassen.
En P (Watt)=U(Volt) maal I(Amperage).
Echter weet ik niet wat er bij de Giulietta vrij is in de zekeringen kast, en ik weet ook niet waar hij origineel op zit aangesloten.
Bovendien word het denk ik uberhaupt te veel werk.

Paul:
hahah zeker! Zodra iemand een domme actie voor mij doet dan mag hij/zij dat weten ook!

Ah okee, er was mij verteld dat het met een hogere amperage zekering wel te regelen was en dat ik alleen even de dikte van mijn bedrading moest nalopen want als het te dun is dan smelt het spulletje.

Maar dan ga ik nog eventjes verder onderzoek doen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod