!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

RevQ
10

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Gepost op: 20 januari 2019, 21:01:58 »
Even crosspost vanaf voorstel topic in het giulietta subforum.

Mijn naam is Arjen, 30 jaar en woonachtig in 's-Hertogenbosch. Sinds 2 jaar eigenaar van een MiTo 1.3 jtd welke mij vriendin in gebruik heeft (zie foto). Met de komst van onze zoon 3 maanden geleden is het tijd voor 5 deuren. Bovendien rijdt mijn vriendin een stuk minder voor haar werk dus mag er benzine komen. Giulietta natuurlijk eerste keus.

Zoeken met specifieke wensen: 1.4 multi air TCT 170pk, Rosso competizione, 8c competizione wielen zwart/grijs, bouwjaar 2015, +/- 100k gereden en echt max 20k. Kan het aanbod in nederland inmiddels dromen maar DE Guilietta zit er nog niet tussen.

Compromis is te sluiten omdat bovenstaande wensen natuurlijk 2dehands de zoektocht erg moeilijk zijn.

Iemand 1 in de aanbieding? Of nog tips voor onze zoektocht?
*

Robbie146
783

  • Type Alfa: 916 Spider & Giulietta MA
  • *****
    - Super Alfist
    • AlfaRobbie
Re: Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2019, 09:24:50 »
Enige advies wat ik je kan geven is blijven zoeken.
Mijn zoektocht heeft een klein jaar geduurd, had gelukkig ook geen haast, en heb uiteindelijk een auto met zo goed als alle eisen direct bij een leasemaatschappij kunnen kopen.

Suc6 .
*

PG Giulietta
262

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA TCT
  • ****
    - Senior Alfist
Re: Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2019, 23:45:29 »
Wij waren ook op zoek naar een specifieke uitvoering, TCT, sportpakket, Nero Etna, panoramadak en liefts nog rood leer.
Een aantal van de bekende Alfa bedrijven aangeschreven en gevraagd te melden als ze er een hadden - en zodoende gevonden.
Duurde wel even.

Je kan ook zoekopdracht in bijv. Duitsland of Belgie aanmaken en zelf importeren of met bedrijfje samen.

Een tip, blijf bij je eisen pakket, geen compromis maken, daar krijg je spijt van.
Velgen zou je wel later kunnen veranderen.

Succes!
Alfa Giulietta 170 pk TCT, Nero Etna, Panorama dak, vol rood leer, 18 inch
*

RevQ
10

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2019, 19:56:35 »
Citaat van: PG Giulietta op  5 februari 2019, 23:45:29
Citaat van: PG Giulietta op  5 februari 2019, 23:45:29
Wij waren ook op zoek naar een specifieke uitvoering, TCT, sportpakket, Nero Etna, panoramadak en liefts nog rood leer.
Een aantal van de bekende Alfa bedrijven aangeschreven en gevraagd te melden als ze er een hadden - en zodoende gevonden.
Duurde wel even.

Je kan ook zoekopdracht in bijv. Duitsland of Belgie aanmaken en zelf importeren of met bedrijfje samen.

Een tip, blijf bij je eisen pakket, geen compromis maken, daar krijg je spijt van.
Velgen zou je wel later kunnen veranderen.

Succes!

Het is best lastig om aan de eisen vast te houden omdat daar veel geduld voor nodig is. Tot nu doe ik dat wel. Welke autobedrijven heb je aangeschreven? Klomp Cars en Wim Prins heb ik inmiddels gedaan.
*

Jap2slow
22

  • Type Alfa: giulietta 1.75 TBI quadri
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Reactie #4 Gepost op: 6 februari 2019, 19:59:19 »
Ik heb mijn auto bij autobedrijf van der Zee vandaan, die doen ook import. Misschien kun je daar ook een "order" plaatsen, geen idee of ze dat doen.
*

RevQ
10

  • Type Alfa: Mito
  • *
    - Startende Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Giulietta kopen. Aanbod en advies
« Reactie #5 Gepost op: 6 februari 2019, 20:02:36 »
Citaat van: Jap2slow op  6 februari 2019, 19:59:19
Citaat van: Jap2slow op  6 februari 2019, 19:59:19
Ik heb mijn auto bij autobedrijf van der Zee vandaan, die doen ook import. Misschien kun je daar ook een "order" plaatsen, geen idee of ze dat doen.

Heb ze meteen even mail gestuurd, zullen zien.