!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

QaptainQuark
193

  • Type Alfa: Giulietta 1.4MA
  • ***
    - Alfist
    • pieterleijten.com
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #45 Gepost op: 17 december 2012, 21:30:06 »
Alles is al wel gezegd, maar hoe dan ook ben je echt onbeschofd geholpen. Punt.

Zat er NAP op? Mijn Giulietta komt bij een vakgarage, maar ik heb Otten Breda eerst gebeld of ze de historie konden checken, en dat was geen probleem, dus ze kunnen toch zeker wel melden wat er allemaal met de auto is gebeurt lijkt me.

Zurigheid maar snel vergeten en weer lekker rijden met die QV!
Don't be average, be iLektrik And while your at it, like my Dustin Hertz FB-page to keep posted on releases and gigs!
*

Scudetto
684

  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #46 Gepost op: 18 december 2012, 09:13:06 »
In hoeverre zou je überhaupt wat aan garantie hebben in dit geval? Er is namelijk sprake van tuning.
Je zou met de tuner om de tafel moeten of er iets met coulance geregeld kan worden. Dealer / importeur haken sowieso af wanneer er tuning is toegepast.

Gelukkig is het gerepareerd, nu weer rijden!
Forza! - QV Savali - Argento Alfa
*

Lmax
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #47 Gepost op: 19 december 2012, 18:46:30 »
Vandaag de auto opgehaald met de nieuwe turbo. Wat een verademing zeg. Rijdt weer super. Meteen het nieuwste programma van savali erin gekregen. Je kan goed merken dat daar ook vooruitgang in is geboekt. Ik had tenslotte een van de eerste versies.

Wel lachen om even twee dagen een huur panda meegekregen te hebben. Zet alles weer even in perspectief  :rolleyes:
*

bert
33

  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #48 Gepost op: 5 januari 2013, 19:11:25 »
Nou ik heb vandaag hetzelfde meegemaakt als waar dit onderwerp mee op gang gebracht is,zelfde verhaal alleen die van mij maakt nu schavend geluid bij optrekken en als dan gas losgelaten wordt om te schakelen lijkt het net of iets vastslaat waarvan ik zelf dus denk dat de turbo zwaar schavend gaat draaien en vastslaat als het gas er af gaat.mooiK*T dus,heb echt buikpijn van die auto vanaf bijna de eerste dag.als ik nu dat kostenplaatje zie dan geloof ik niet dat ik nog lang alfa rijder ben.QV november 2010 met 32.000 km op de klok(niet getuned)
*

qvniels
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #49 Gepost op: 13 januari 2013, 08:59:52 »
Nou ik heb er ook niet echt van kunnen genieten .... Nog geen 1000km verder en turbo is weer naar de klote! 0_o
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #50 Gepost op: 13 januari 2013, 09:06:51 »
 :-\

Je weet dat je garantie op reparaties hebt he.....
*

qvniels
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #51 Gepost op: 13 januari 2013, 09:21:48 »
Ja dat weet ik Frankie .... Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit heel veel gezeur gaat opleveren ...

Heb niet eens de tijd gehad om hem te kunnen verkopen!

De vertrouwde twinair staat weer voor de deur...
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #52 Gepost op: 13 januari 2013, 09:23:25 »
Als je turbo nu alweer kapot is, is er duidelijk wat anders aan de hand, of de reparatie is niet goed uitgevoerd.

In ieder geval, succes er weer mee. Is wel heel erg kl*te  :(
*

opa-iMac
175

  • Type Alfa: Alfa Giulietta QV
  • ***
    - Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #53 Gepost op: 13 januari 2013, 12:20:17 »
Dit is echt heel erg balen. Heel veel succes er mee.
Hoop dat het toch nog goed zal komen want het is echt genieten om in een QV te mogen rijden.
Groetjes,
Marco.
Alfa Giulietta QV, SAVALI, Bianco Ghiaccio, rood leer, passagierstoel  hoogte verstelbaar, zonnedak, lendesteunverstelling elektrisch bediend,  Bose Hifi, 18LMF Turbina Titanio, Pack Premium Plus, TomTom  voorbereiding, instaplijsten aluminium met logo, verwarmbare  voorstoelen, diffuser
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #54 Gepost op: 13 januari 2013, 15:55:44 »
Ongelofelijk niels...  :-[!
Ik ga even bij die extra garantie vragen of de turbo daar ook onder valt...
*

qvniels
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #55 Gepost op: 14 januari 2013, 00:31:42 »
dankje heren...ik hoop morgen of dinsdag te weten wat de oorzaak is en wat ze van plan zijn te gaan doen.
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #56 Gepost op: 15 januari 2013, 09:41:12 »
Ben benieuwd, ik volg dit zeker... :o
*

qvniels
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2013, 19:42:19 »
1,5 week verder en nog geen antwoord.... :-(
*

Giovanni
590

  • Type Alfa: 155 156 2x Giulietta 170
  • *****
    - Super Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #58 Gepost op: 23 januari 2013, 10:22:52 »
 :-X
*

qvniels
61

  • **
    - Junior Alfist
Re: Giulietta QV turbo kapot?!
« Reactie #59 Gepost op: 25 januari 2013, 20:28:25 »
Eindelijk duidelijkheid .... Filtertje smeerolie turbo over het hoofd gezien , deze was deels geblokkeerd door viezigheid.

Dure fout maar is deze dan misschien bij de beurt die er 8000km voor zat dan ook vergeten ....?