!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Ma0tt
232

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 TB 120pk
  • ***
    - Alfist
Giulietta 1.4 TB & LPG
« Gepost op: 11 maart 2011, 14:29:01 »
Iemand enige ervaring met de brandstof LPG? Blijkt soms wel eens voor te komen op Mito's zag ik. Ikzelf zou dit mss overwegen op mijn 1.4 TB maar had er toch nog een paar vragen over..
Blijkbaar is 1.4 TB 120pk in Italiƫ onder andere populair omdat er nog achteraf een LPG installatie kan ingebouwd worden(of fabriek af zoals de lancia delta?). Met de stijgende brandstofprijzen mss toch wel te overwegen optie...geen idee.

Dit heeft natuurlijk allerhande voor -en nadelen. Sommige beweren zelfs dat de uiteindelijke kostprijs dan weer hoger uitvalt op termijn omdat er te weinig gesmeerd wordt en er zo defecten optreden, andere beweren dat dit vooral vroeger was..
-Hoe zit het op de de dag van vandaag hiermee?


- Wat met het vermogen, rijplezier, blijft dit hetzelfde ?
- Is squadra/savali tuning hierop nog mogelijk, of is dit af te raden?
- Er bestaan verschillende soorten LPG installaties zoals een BRC gasinstallatie, welke zijn er aan of af te raden?
- Kan je dit met een gerust geweten laten uitvoeren bij eender welke gekeurde gasinstallateur of zijn er ervaringsdeskundigen op het gebied van Alfa?

Ik hoor het graag,
Ma0tt
*

Sjaak
16

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 120PK
  • *
    - Startende Alfist
Re: Giulietta 1.4 TB & LPG
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2015, 16:02:48 »
We zijn nu 3 jaar verder. Iemand al een LPG installatie laten inbouwen, en wat zijn de ervaringen? Ik ben benieuwd!