!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

RenéQV
449

  • ****
    - Senior Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #195 Gepost op: 26 mei 2011, 17:19:25 »
Hangt er natuurlijk ook vanaf waar de wagen getuned is.

@Erikp
Er valt verder ook niets meer over te zeggen, de tuning is geweldig.
Giulietta QV Bianco Ghiacio
*

alfacase
382

  • ****
    - Senior Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #196 Gepost op: 26 mei 2011, 20:04:58 »
Allereerst bedankt voor het delen van de ervaringen!
Wilde net even naar de Squadra-website om te zien of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, maar ik krijg een vreemde, incomplete versie te zien. Ligt dat aan mij of zien jullie dat ook?
2010 Giulietta QV - Bianco Ghiaccio
*

Erikp
31

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #197 Gepost op: 26 mei 2011, 21:08:51 »
Nu snap ik het niet meer Erik, vorige week schreef je dat de auto in D giftiger en agressiever is geworden.  Nu schrijf je dat in D het hele agressieve eraf is wat je jammer vindt ?
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #198 Gepost op: 26 mei 2011, 22:13:36 »
Citaat van: alfacase;9262
Allereerst bedankt voor het delen van de ervaringen!
Wilde net even naar de Squadra-website om te zien of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn, maar ik krijg een vreemde, incomplete versie te zien. Ligt dat aan mij of zien jullie dat ook?

Hmm inderdaad, zal Stephan eens even vragen.
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

Erik
225

  • Type Alfa: Giulietta QV LE Spider TB
  • ***
    - Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #199 Gepost op: 26 mei 2011, 23:30:00 »
Citaat van: Erikp;9268
Nu snap ik het niet meer Erik, vorige week schreef je dat de auto in D giftiger en agressiever is geworden. Nu schrijf je dat in D het hele agressieve eraf is wat je jammer vindt ?

De D is niet giftiger en agressiever GEWORDEN maar nog steeds giftiger en agresiever dan in N, die nu veel dichter bij de D stand ligt. De oude D stand gaf bij 50% gasgeven al volgas en de andere 50% deden niet veel meer en daardoor was hij (zo kwam het over) dus agressiever. Nu is de D stand veel beter te doseren. Sorry, maar misschien heb ik me een beetje verkeerd uitgedrukt.
Giulietta QV Launch Edition. Squadra chiptuning. H&S 76 mm uitlaatsysteem met racekat. Madeno Racing Sport Stradale onderstel. Brembo geboorde en extra geharde sportremschijven. CL 5+ remblokken. Op maat gemaakte Front Mount Intercooler.
Goodridge remleidingen. BMC luchtfilter.
Spider 1750 TBI.
*

driftend
491

  • ****
    - Senior Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #200 Gepost op: 27 mei 2011, 08:27:15 »
Als aanvulling kan ik zeggen dat er in D vooral een brute toename is van kracht die eerder en langer aanwezig is. De piek is eruit nu is het een streep.
Dat zelfde grapje van de piek zat in de mito 155TB. Dat was na het chippen ook een mooie streep van brute kracht geworden, alleen die was stukken eerder buiten adem als de 1750TBI
*

Erikp
31

  • *
    - Startende Alfist
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #201 Gepost op: 28 mei 2011, 21:02:47 »
vandaag afspraak Tuning afgezegd. Niet overtuigd van de Tuning en behoud garantie. In N rijdt de auto lekker rustig en ik lees dat hij bijna gaat rijden als D, na Tuning. in D schrijft men wordt hij sneller maar het onrustige, agressieve gaat eruit. Dat vond ik juist prettig. Garantie is weg zegt importeur.  Vond dealer niet overtuigend wat betreft behoudt garantie, na gesprek afgelopen vrijdag. Squadra geeft niet de mogelijkheid de Tuning te proberen.  Ik dacht toen laat maar. Auto rijdt nu heel goed, heb garantie en houdt ook nog eens ruim €550,- in mijn zak.
*

ExTaxi
868

  • Type Alfa: Mazda 3 2.2d
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #202 Gepost op: 28 mei 2011, 21:50:07 »
Erik, spreek gewoon even af met iemand die de Squadra-kuur heeft gedaan. Ik weet ZEKER dat je het daarna ook wilt. Driveability wordt onherroepelijk veel beter, ondanks de geringe vermogenswinst.
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

Rob
115

  • ***
    - Alfist
    • My Job
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #203 Gepost op: 29 mei 2011, 08:12:33 »
21 juni ben ik aan de beurt.
9.30 in Staphorst
My garage : 1300 GT junior , 147GTA , Giulia Quadrifoglio , Stelvio Quadrifoglio
Goed nieuws voor Giulietta QV rijders.
« Reactie #204 Gepost op: 29 mei 2011, 10:57:01 »
Citaat van: Rob;9352
21 juni ben ik aan de beurt.
9.30 in Staphorst

Carbon grilletje er al in?