!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Giulietta club

Grip Guilietta Veloce

<< < (2/3) > >>

Paul:

--- Citaat van: Ebuzz op 13 januari 2019, 22:44:14 ---Wat mij wel opviel,

Mijn qv met 267pk en 421nm had bijna geen last van wielspin in zn 2 met regen. Met droog weer had ik sowieso nooit problemen met grip.

Maar de tct qv's waarmee ik (proef)gereden heb die hadden zelfs in zn 3 problemen met grip. Ik denk dat de bakverhouding daar een rol in speelt.

--- Einde van citaat ---
Wat ik ook wel opvallend bij mijn QV vond. Toen hij nog niet bij H&S corse was geweest, toen had hij meer wielspin omdat er een "lag" was en dan in een keer kwam die inzetten. Nu met 281PK heb ik dat minder omdat het vermogen gelijkelijke opkomt haha.

Theo:

--- Citaat van: Ebuzz op 13 januari 2019, 22:44:14 ---Wat mij wel opviel,

Mijn qv met 267pk en 421nm had bijna geen last van wielspin in zn 2 met regen. Met droog weer had ik sowieso nooit problemen met grip.

Maar de tct qv's waarmee ik (proef)gereden heb die hadden zelfs in zn 3 problemen met grip. Ik denk dat de bakverhouding daar een rol in speelt.

--- Einde van citaat ---

Kijk ff naar je profielfoto, stond jij misschien in de wasbox naast mij afgelopen Zaterdag bij autowas Elburg?  welke banden heb jij?

Ebuzz:

--- Citaat van: Theo op 14 januari 2019, 22:15:50 ---
--- Citaat van: Ebuzz op 13 januari 2019, 22:44:14 ---Wat mij wel opviel,

Mijn qv met 267pk en 421nm had bijna geen last van wielspin in zn 2 met regen. Met droog weer had ik sowieso nooit problemen met grip.

Maar de tct qv's waarmee ik (proef)gereden heb die hadden zelfs in zn 3 problemen met grip. Ik denk dat de bakverhouding daar een rol in speelt.

--- Einde van citaat ---

Kijk ff naar je profielfoto, stond jij misschien in de wasbox naast mij afgelopen Zaterdag bij autowas Elburg?  welke banden heb jij?

--- Einde van citaat ---

Ik heb de mijne verkocht :)
Misschien wel de nieuwe eigenaar.

Ik heb bridgestone gebruikt
Continental,
Micheling pilot sport 4 en vredestein spotmax gebruikt. De beste was de pilot sport 4 zowel nat als droog en hield het ook heel lang vol. Bridgestone ongv 15k en op, harde band en veel grip met droog weer.
Conti waardeloos. Heel zacht middelmatig grip en was met 10k helemaal op.
Vredestein was zo slecht, niet normaal. Raad ik af. Met regen heel slecht grip. Heb esp lampje nooit zo vaak zien branden

damitch300:

--- Citaat van: Theo op 14 januari 2019, 22:15:50 ---
--- Citaat van: Ebuzz op 13 januari 2019, 22:44:14 ---Wat mij wel opviel,

Mijn qv met 267pk en 421nm had bijna geen last van wielspin in zn 2 met regen. Met droog weer had ik sowieso nooit problemen met grip.

Maar de tct qv's waarmee ik (proef)gereden heb die hadden zelfs in zn 3 problemen met grip. Ik denk dat de bakverhouding daar een rol in speelt.

--- Einde van citaat ---

Kijk ff naar je profielfoto, stond jij misschien in de wasbox naast mij afgelopen Zaterdag bij autowas Elburg?  welke banden heb jij?

--- Einde van citaat ---


Meneer rijd nu iets wat met een S begint.
 :sign0137: :p

brinkerik:
ik rij een kleine 2 jaar met een setje banden. 

Mijn eisen zijn:

- levensduur
- veel grip droog
- zomerband
- zo min mogelijk afrol lawaai

Mijn huidige,  de Pirelli`s P-zero vallen de volgende keer af door het lawaai, hiervoor de Premancy 3 van Michelin gehad, erg tevreden over maar wel duur.  Volgende setje wordt weer de Premancy of misschien de Pilot sport.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod