!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

jeroen64
13

• Type Alfa: giulieta
  • *
    - Startende Alfist
Giulietta: te weinig ruimte bij inbouw 2din ???
« Gepost op: 27 oktober 2024, 11:41:10 »
Ik heb een alfa romeo giulietta sprint 2015 en ben bezig met de inbouw van uconnect 5 (zonder nav) naar een 2din pioneer F960DAB.
De inbouw gaat echter niet lukken door de minimale diepte  achter het dashbord. Kan ik dit zonder problemen wegzagen of is er een andere mogelijkheid?

*

DanielH92
2.146

• Type Alfa: Giulietta QV TCT
    Moderatore - Super Alfist
Re: Giulietta: te weinig ruimte bij inbouw 2din ???
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2024, 20:19:49 »
Dat klopt, er moet vaak wat gezaagd worden om een 2din te plaatsen. Gewoon weghalen wat nodig is, je dashboard blijft sterk genoeg.
*

jeroen64
13

• Type Alfa: giulieta
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2024, 23:06:51 »
Bedankt Daniel!

Ik ga mijn pioneer morgen inbouwen. Bij het testen knipperde mijn km teller wel, dus dat zal morgen ook wel het geval zijn. Is het verstandig om Blue & Me te ontkoppelen?
Zoja, waar zit die in mijn model (facelift 2015)?

Daarna zal er nog wel een Proxy Alignment nodig zijn. Is er iemand die mij hiermee kan helpen (omgeving Deventer) ? Anders moet ik kabels , MES en .............. een laptop aanschaffen. Tegen een schappelijke vergoeding natuurlijk.

*

jwq
2.664

• Type Alfa: giulia veloce 2.0 AWD
    Amico del club - Super Alfist
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2024, 10:27:37 »
Bedankt Daniel!

Ik ga mijn pioneer morgen inbouwen. Bij het testen knipperde mijn km teller wel, dus dat zal morgen ook wel het geval zijn. Is het verstandig om Blue & Me te ontkoppelen?
Zoja, waar zit die in mijn model (facelift 2015)?

Daarna zal er nog wel een Proxy Alignment nodig zijn. Is er iemand die mij hiermee kan helpen (omgeving Deventer) ? Anders moet ik kabels , MES en .............. een laptop aanschaffen. Tegen een schappelijke vergoeding natuurlijk.

Even ter info: MES werkt ook met iphone/ipad, mocht dat beter uitkomen .... ;)
https://www.multiecuscan.net/
eerdere Alfa's : Spider 2.0 veloce, Sud 1.7 QV, Alfetta GTV 2.0, 164 2.0 TS, 147 GTA
*

jt
287

• Type Alfa: Giulietta/GTV
    - Senior Alfist
« Reactie #4 Gepost op: 28 oktober 2024, 11:56:19 »
Wel even ter info, MES raadt niet aan een proxy alignment uit te voeren via een wifi of bluetooth dongle. Ivm een mogelijke instabiele verbinding, wat kan zorgen dat de procedure onderbroken wordt;).
Mijn alfa: Giulietta  1.4 MA TCT 2011, GTV 3.0 24v 2001