!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Lennard
25

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 multiair
  • *
    - Startende Alfist
Newbie wil LED-verlichting
« Gepost op: 5 maart 2021, 19:20:18 »
Dag allemaal,

Sinds vandaag ben ik de trotste eigenaar van een donkerrode 1.4 turbo MA Giulietta uit 2010.

Ik wil graag mijn standaard dimlicht vervangen door LED-verlichting of Xenon. Ik heb er zelf totaal geen verstand van, dus vandaar mijn post.

-Wat raden jullie aan? LED of Xenon?
-Welke LED-lampen moet ik hiervoor gebruiken? (Hebben jullie eventueel een linkje?)

Alvast bedankt!
*

DanielH92
1.957

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Newbie wil LED-verlichting
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2021, 21:13:53 »
Lees dit maar vast even door, is al veel over led geschreven
https://www.clubalfaromeo.nl/forum/exterieur-54/interessant-stukje-over-led-voor-o-a-de-giulietta/msg123842/#msg123842

Zelf gebruik ik trouwens een Hilox Evolution H7 Xenon set, lichtkleur 5000K en hier ben ik zeer tevreden over. Een heerlijke bak licht en mooi witte kleur.
*

Ruud_Enschede
864

  • Type Alfa: Giulia 2.2 jtd
  • *****
    - Super Alfist
Re: Newbie wil LED-verlichting
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2021, 09:03:36 »
Persoonlijk heb ik nu twee typen led geprobeerd en ben van mening dat led niet super werkt in de projector lampen van de giulietta. Denk dus dat ik voor een giulietta eerder naar xenon zou neigen. Alleen dat is haast niet in te bouwen zonder de bumper eraf te halen of op zijn minst de lamp eruit te halen maar daarover staat ook eea in de link die daniel er neer heeft gezet.
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV