!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Marcel1979
589

  • Type Alfa: Giulia 2.0T
  • ****
    Amico del club - Super Alfist
Re: Installatie radio
« Reactie #30 Gepost op: 28 maart 2021, 14:34:34 »
Thanks @Milan.M !

Er zit momenteel een radio in zoals op de afbeelding hier in bijlage

(Ik ben nogal een leek in zulke zaken...)

Dan heb je de juiste radio om een Bluetooth adapter te kunnen gebruiken.
Beste 40 euro die je aan je Giulietta kan besteden.
Deze plug je achterin je radio en je kunt een Bluetooth verbinding maken. Vervolgens werken zelfs de knoppen op het stuur om Vorige/Volgende in Spotify te kiezen :)


https://www.amazon.de/Bluetooth-Audio-Interface-Alfa-Romeo/dp/B07CJKY1MR/ref=mp_s_a_1_3?keywords=alfa+mito+bluetooth&qid=1579158692&sprefix=Alfa+mito+blu&sr=8-3

Ik heb vandaag even mijn radio gedemonteerd om te kijken of zo'n adapter ook iets voor mij is. Maar ik heb geen flauw idee of het past. Ik heb hier een fotootje van de achterkant van mijn radio, zou iemand me kunnen vertellen of het aangesloten kan worden en zoja, waar?



En de module rechts van de radio, weet iemand wat dat is? Gewoon uit nieuwsgierigheid.



Gracie
Nu: 2018 Giulia 2.0T Squadra Massimo
Toen: 2001 156 SW Selespeed, 2014 Giulietta 2.0JTDm, 2011 Giulietta QV
*

Milan.M
1.880

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Installatie radio
« Reactie #31 Gepost op: 28 maart 2021, 14:36:20 »
Dag @Marcel1979
Nee, de radio die jij hierboven laat zien heeft een quadlock aansluiting. Daar past de bluetooth module niet op. Deze is alleen geschikt voor een ISO aansluiting.

De module rechts in het dashboard is de Blue&Me module.
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀