!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

DanielH92
1.956

  • Type Alfa: Giulietta QV TCT
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #60 Gepost op: 25 december 2022, 10:56:07 »
We zitten hier op een forum vol autoliefhebbers. Voor technische vragen over een Focus zit je hier niet op de goede plek, maar wat ervaringen delen na aankoop er van, na een Giulietta te hebben overwogen, mag toch geen probleem zijn lijkt me..
*

Ginovinazzi
43

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBI Veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #61 Gepost op: 25 december 2022, 23:41:51 »
Ik dacht dat ik op het Alfa Romeo forum zat.......

Dus? Mag je het dan niet over andere auto's hebben? Erg kortzichtige reactie.

Dat mag.....maar daar is een andere rubriek voor en die is genaamd " off topic " ..daar kun je werkelijk alles kwijt staat er zelfs bij 🙂
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBI Veloce
Alfa Romeo 4C Spider
Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V
Alfa Romeo 155 1.7 TS
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 33 1.7 QV
Alfa Romeo Sprint Veloce
Alfetta GTV
*

Rubyroo
170

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm
  • ***
    - Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #62 Gepost op: 26 december 2022, 15:19:15 »

Dat mag.....maar daar is een andere rubriek voor en die is genaamd " off topic " ..daar kun je werkelijk alles kwijt staat er zelfs bij 🙂

Misschien moet je even beginnen met het lezen op pagina 1. Gezien je reactie heb je dat duidelijk niet gedaan. Benjamin beschrijft namelijk het aankoopproces van z'n huidige auto.
Opel Corsa 1.4 > Seat Leon 1.6 TDI > Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm
*

Thebenjamin
28

  • Type Alfa: Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #63 Gepost op: 26 december 2022, 15:25:24 »

Dat mag.....maar daar is een andere rubriek voor en die is genaamd " off topic " ..daar kun je werkelijk alles kwijt staat er zelfs bij

Misschien moet je even beginnen met het lezen op pagina 1. Gezien je reactie heb je dat duidelijk niet gedaan. Benjamin beschrijft namelijk het aankoopproces van z'n huidige auto.
Juist dat ja.. maargoed, je hebt er altijd een paar tussen zitten. Toen ik vragen had, hoorde ik ze niet en de andere behulpzame forum leden wel die nu ook gewoon positief kunnen reageren ondanks een andere koop.
*

Ginovinazzi
43

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBI Veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #64 Gepost op: 26 december 2022, 17:31:46 »

Dat mag.....maar daar is een andere rubriek voor en die is genaamd " off topic " ..daar kun je werkelijk alles kwijt staat er zelfs bij

Misschien moet je even beginnen met het lezen op pagina 1. Gezien je reactie heb je dat duidelijk niet gedaan. Benjamin beschrijft namelijk het aankoopproces van z'n huidige auto.
Juist dat ja.. maargoed, je hebt er altijd een paar tussen zitten. Toen ik vragen had, hoorde ik ze niet en de andere behulpzame forum leden wel die nu ook gewoon positief kunnen reageren ondanks een andere koop.
Er reageert niemand negatief...dat dit zo wordt aangenomen is een ander verhaal.
Als het verhaal op een gegeven moment over een Focus gaat, waar een ander forumlid op doelt, dan is het niet zo gek dat dit gewoon gezellig positief toch in de rubriek " off topic " kan worden voortgezet? wat is daar niet positief aan?
Het feit dat ik dit voorstel is dus bij voorbaat negatief?
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBI Veloce
Alfa Romeo 4C Spider
Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V
Alfa Romeo 155 1.7 TS
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 33 1.7 QV
Alfa Romeo Sprint Veloce
Alfetta GTV
*

Ginovinazzi
43

  • Type Alfa: Giulietta 1750 TBI Veloce
  • *
    - Startende Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #65 Gepost op: 26 december 2022, 17:47:47 »

Dat mag.....maar daar is een andere rubriek voor en die is genaamd " off topic " ..daar kun je werkelijk alles kwijt staat er zelfs bij 🙂

Misschien moet je even beginnen met het lezen op pagina 1. Gezien je reactie heb je dat duidelijk niet gedaan. Benjamin beschrijft namelijk het aankoopproces van z'n huidige auto.

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt.....juist omdat ik goed gelezen heb geef ik aan dat het momenteel naar off topic kan,....immers het topic gaat over " hulp bij aankoop Giulietta 1.4 "....dat het een Ford is geworden uiteindelijk dat is mooi voor de topicstarter en degene die het graag verder over de Focus hebben waar niets mis mee is,  echter om die reden kan een gesprek dan toch verder in off topic ?
Dus, bedankt voor jou belerende reactie maar daar zit ik niet echt op te wachten.
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBI Veloce
Alfa Romeo 4C Spider
Alfa Romeo 156 1.8 TS 16V
Alfa Romeo 155 1.7 TS
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 33 1.7 QV
Alfa Romeo Sprint Veloce
Alfetta GTV
*

Bottas
842

  • *****
    - Super Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #66 Gepost op: 26 december 2022, 18:46:19 »
Over belerend gesproken,...   
*

bekkie
2.751

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 MA 170pk
  • *****
    - Super Alfist
Re: Hulp bij aankoop Giulietta 1.4
« Reactie #67 Gepost op: 26 december 2022, 19:50:08 »
Voor de moderatoren misschien tijd om dit topic af te sluiten? ;)
Voorheen: Alfa Sud 1.5TI / Alfa 33 1.3 / Alfa 33 1.3S / Alfa 33 1.7 16V Elegance / Alfa 146 1.6TS (2x)
Nu: Giulietta 1.4 MA 170pk - Distinctive - MY2010 - Argento Alfa - Pack Premium