!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ach ja het zijn ook allemaal geen mega serieuze problemen. Het zijn kleine ergernissen/irritaties en schept niet veel vertrouwen dat ze dit soort dingen in een volgende generatie nog steeds niet opgelost hebben. Uiteindelijk kun je beter een waterlekkage oplossen met een tube kit van 2 euro bij de action of een kabelbreuk met een vervangingssetje van een paar tientjes dan dat je kettingen oprekken en je voor een paar duizend motorschade hebt. Echter het premium gevoel wat ze zo graag willen uitstralen om de concurrentie met de Duitse drie aan te gaan is op deze manier ver te zoeken.
Citaat van: ROBIN op 4 januari 2016, 17:02:37Citaat van: ROBIN op 4 januari 2016, 17:02:37Ik heb nu ook iets, geen verlichtings problemen maar m'n achterruit verwarming doet het niet meer maar verder werkt alles daar prima.Moet ik het dan ook in die kabel L/R zoeken?Heb ik ook gehad. Is een draadbreuk.
Ik heb nu ook iets, geen verlichtings problemen maar m'n achterruit verwarming doet het niet meer maar verder werkt alles daar prima.Moet ik het dan ook in die kabel L/R zoeken?
Dat gaat ook nooit lukken. Daar is het kwaliteitsverschil te groot voor. Daarom ook een hogere afschrijving van je auto.Voordeel is wel bij aanschaf 2e hands dat ze lager zitten dan de duitse type occasions. Wat ook weer een gok is vwb reperatie kosten aan de alfa. Die zijn redelijk hoog.