!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Lowered.Giulietta
1

  • Type Alfa: Alfa Romeo Giulietta
  • *
    - Startende Alfist
  • DO GOOD, DIE GREAT.
Lekkage Kofferbak
« Gepost op: 5 juli 2020, 12:39:18 »
Goeiedag,

Ik ga de gok maar eens wagen om mijn probleem op een forum te posten.

Ik heb mijn achter logo op mijn Giulietta (2010) laatst vervangen. Hier voor had het geregend. Ik haalde de bekledings kap van me koffer klep eraf en zag dat er allemaal water druppels aan hingen. Heb de kap eraf gelaten en de volgende dag nog eens de kofferklep open gedaan na een regen bui, en ja hoor. Zodra deze helemaal ophoog was leipen er allemaal druppels langs de binnenkant van de kofferklep. Het lijkt wel van het ruiten rubber te komen of van het ruitenwisser armpje (deze lijkt ook wat vies te zijn). Het lekt ook alleen naar binnen als de kap open staat. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
Alvast bedankt!

+ben hier compleet nieuw in dus als er extra info bij moet ofz hoor ik het graag!
*

Robbros
78

  • Type Alfa: Giulia 2.2jtdm
  • **
    - Junior Alfist
  • startende forum alfist met 25 jaar alfa ervaring
Re: Lekkage Kofferbak
« Reactie #1 Gepost op: 5 juli 2020, 14:08:36 »
Ja hoor , zoals jezelf al had gezien komt dit onder de rubberrand van de ruitenwisser vandaan(bekend probleem).
Gewoon goed schoonmaken en afdichten met een dun laagje siliconenkit of zwarte ruitenkit voor de autoruit.
Greetz,Rob
33,146,145,156,159,gt,giulietta,giulia
*

Robbros
78

  • Type Alfa: Giulia 2.2jtdm
  • **
    - Junior Alfist
  • startende forum alfist met 25 jaar alfa ervaring
Re: Lekkage Kofferbak
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2020, 14:11:29 »
Even nog ter info, ik had deze kit aan de buitenkant onder de rubberrand aangebracht en daarna geen last meer van gehad.
33,146,145,156,159,gt,giulietta,giulia