!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb alle logo's van mijn Juul veranderd, behalve die op het stuur.Iemand enig idee of dit makkelijk te doen is, zo ja hoe?Gewoon schroevendraaier ertussen peuteren en loswrikken of anders?
Citaat van: Delvenaartje op 24 mei 2018, 10:11:44Ik heb alle logo's van mijn Juul veranderd, behalve die op het stuur.Iemand enig idee of dit makkelijk te doen is, zo ja hoe?Gewoon schroevendraaier ertussen peuteren en loswrikken of anders?Daar heb ik ook even mee lopen pielen, kreeg die er zonder teveel geweld niet af en dat vond ik wat link met die airbag.Heb het nieuwe logo over het oude geplakt, je ziet er niets van.
Citaat van: Robbie146 op 24 mei 2018, 15:33:07Citaat van: Delvenaartje op 24 mei 2018, 10:11:44Ik heb alle logo's van mijn Juul veranderd, behalve die op het stuur.Iemand enig idee of dit makkelijk te doen is, zo ja hoe?Gewoon schroevendraaier ertussen peuteren en loswrikken of anders?Daar heb ik ook even mee lopen pielen, kreeg die er zonder teveel geweld niet af en dat vond ik wat link met die airbag.Heb het nieuwe logo over het oude geplakt, je ziet er niets van.Welke diameter is deze logo (ben 2000km van mijn Alfa verwijdert dus kan niet opmeten) en heb je de zwarte?Zoja waar heb je hem vandaan
De logo op het stuur was niet makkelijk er af te krijgen. Hij is namelijk niet geplakt maar heeft 4 lipjes die van binnen gebogen zijn. Ik heb hem uiteindelijk wel eraf gekregen maar dit heeft wat sporen achter gelaten. Ik heb in het midden een snee gemaakt met een kleine platte schroevendraaier en dan verder met een kleine tang geleidelijk er af schillen Ik upload later wat foto's.
Citaat van: SMR op 24 mei 2018, 17:58:45De logo op het stuur was niet makkelijk er af te krijgen. Hij is namelijk niet geplakt maar heeft 4 lipjes die van binnen gebogen zijn. Ik heb hem uiteindelijk wel eraf gekregen maar dit heeft wat sporen achter gelaten. Ik heb in het midden een snee gemaakt met een kleine platte schroevendraaier en dan verder met een kleine tang geleidelijk er af schillen Ik upload later wat foto's.Graag, want ondanks dat je het oude logo niet meer ziet vind ik het toch mooier om het er onderuit te halen op termijn
Duidelijk, je stuur heeft wel wat schade opgelopen zo te zien?
Denk dat ik de dremel er even bijpak.Even een sleufje slijpen en dan eraf wippen.Heb je vaak de toeter ingedrukt met het verwijderen?
Citaat van: damitch300 op 26 mei 2018, 16:36:35Denk dat ik de dremel er even bijpak.Even een sleufje slijpen en dan eraf wippen.Heb je vaak de toeter ingedrukt met het verwijderen? Met een dremel kun je mooi in een cirkel slijpen en dan met een kleine kniptang de buiten cirkel van de logo in 4 delen knippen. Ik denk je zo geen sporen achterlaat van de lipjes.Ik heb mijn vinger aan de bovenkant onder de toeter gestopt om hen niet in de drukken.