!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Afgebroken???Want je kunt ze niet anders monteren, tenzij ze heel dun zijn en je ze erop moet plakken? Lijkt mij sterk... :S
Gewoon het glas van de spiegel iets naar buiten halen Door de vinger er achter te zetten en dan met een schroevendraaier de lipjes waar de kap mee vast zit omlaag duwen en de kap los vrinden. Je kunt dit t beste doen met 2 man.Kwestie van 5 min werk.
Citaat van: progression op 24 januari 2016, 11:04:12Gewoon het glas van de spiegel iets naar buiten halen Door de vinger er achter te zetten en dan met een schroevendraaier de lipjes waar de kap mee vast zit omlaag duwen en de kap los vrinden. Je kunt dit t beste doen met 2 man.Kwestie van 5 min werk.Lijkt mij vrijwel onmogelijk eerlijk gezegd. Ow trouwens, bij het weer monteren van het spiegelglas niet de aansluiting voor de verwarming vergeten vast te klikken. Had dit even vergeten en toen het spiegelglas weer moeten demonteren.
Citaat van: alfata op 24 januari 2016, 17:08:24Citaat van: progression op 24 januari 2016, 11:04:12Gewoon het glas van de spiegel iets naar buiten halen Door de vinger er achter te zetten en dan met een schroevendraaier de lipjes waar de kap mee vast zit omlaag duwen en de kap los vrinden. Je kunt dit t beste doen met 2 man.Kwestie van 5 min werk.Lijkt mij vrijwel onmogelijk eerlijk gezegd. Ow trouwens, bij het weer monteren van het spiegelglas niet de aansluiting voor de verwarming vergeten vast te klikken. Had dit even vergeten en toen het spiegelglas weer moeten demonteren.Zoals Progression het zei brak ik mijn spiegel...