!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

WalterW
526

  • Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
  • *****
    - Super Alfist
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2012, 19:08:50 »
Citaat van: Wilbert G;17001
Nero etna, sowieso...:p

In Gricio is en blijft het een 'grijze muis' die niet of nauwelijks de meute weet te ontsnappen qua vormgeving....het nero etna is dieper, leeft meer, en geeft een mooier contrast, zeker als ik de foto's van Pappa Leo zie (hoewel absoluut een mooie wagen hoor!)....smaken verschillen...

Helemaal oneens.
Ik heb ook zitten twijfelen over Nero Etna, ben uiteindelijk voor Grigio Magnesio gegaan omdat ik vind dat bij de Juul's met lichtere kleuren de lijnen, het ontwerp, veel beter uitkomen dan bij zwart. Heb hiervoor ook 2 maal zwarte auto's gehad, maar vond dat ik het de Juul toch echt niet aan kon doen.
Bij de witte komt het hele lijnenspel het allermooist uit, vandaar dat men deze ook voor de reclame's gebruikt, denk ik zo.
De zwarte Juul verwar ik soms zelfs, van de zijkant, met een zwarte Opel Astra ( nieuw model).
*

suomy
816

  • *****
    - Super Alfist
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #16 Gepost op: 17 januari 2012, 21:42:02 »
Citaat van: WalterW;17020
Helemaal oneens.
Ik heb ook zitten twijfelen over Nero Etna, ben uiteindelijk voor Grigio Magnesio gegaan omdat ik vind dat bij de Juul's met lichtere kleuren de lijnen, het ontwerp, veel beter uitkomen dan bij zwart. Heb hiervoor ook 2 maal zwarte auto's gehad, maar vond dat ik het de Juul toch echt niet aan kon doen.
Bij de witte komt het hele lijnenspel het allermooist uit, vandaar dat men deze ook voor de reclame's gebruikt, denk ik zo.
De zwarte Juul verwar ik soms zelfs, van de zijkant, met een zwarte Opel Astra ( nieuw model).
EEN ASTRA GIJ MOT ECHT SNEL NAAR HANS ANDERS !!!!!!!!:mad:;)
*

DisciplinA
663

  • *****
    - Super Alfist
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #17 Gepost op: 17 januari 2012, 23:38:21 »
Ik vind giulietta op een japanner lijken  ;)
Look to the past, see the future
*

Wilbert G
448

  • ****
    - Senior Alfist
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #18 Gepost op: 18 januari 2012, 13:05:37 »
Citaat van: densjo;17006
De vergelijking betreft Nero Etna of Grigio Magnesio en niet Grigio Antracite ;)
Hier nog een vb van Grigio Magnesio :D
Ja en?? Is dat geen grijs? Persoonlijk vindt ik namelijk die 8c zo ook erg ruk...! Had ook een mazda kunnen zijn.... Lijkt in het niets op die machtige bolide die in exact dezelfde uitvoering bij Vireo staat.

Toevallig heb ik gelijktijdig met een collega/vriend een auto uitgezocht, en heeft ook lange tijd de astra in mijn gedachten rondgespookt. Mijn collega rijdt hem nu wel, in het zwart, met OPC-line etc, en geloof me, dit is een HEEEL andere auto.... Verhullen de lijnen van de auto bij zwart? Ga eens gauw in mijn fotoboek kijken...

Maar zoals ik al zei: smaken verschillen heh...
*

primitive
7

  • *
    - Startende Alfist
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2012, 13:39:37 »
Mjah, zeggen dat een Giulietta in grijs een "grijze muis" is, snap ik nu niet direct maar goed, zoals al gezegd, smaken verschillen.

Ik vond Nero Etna ook wel mooi maar als de auto altijd buitenstaat, denk ik dat die wel snel vuil word en dan zie je niet veel meer van het kleur of diepte é?

Ik heb de mijne in Grigio Magnesio nu al een goeie 2 maand en ben er super-tevreden mee.

*

Timothy84
553

  • Type Alfa: Giulia Super 2,2 136pk
  • *****
    - Super Alfist
    • http://www.vrl-simracing.be
Nero Etna of Grigio Magnesio
« Reactie #20 Gepost op: 18 januari 2012, 16:30:51 »
mijne is ook in Nero en ik moet zeggen, hij wordt idd direkt terug vuil maar ik vind het super in het zwart...lijnen komen wat mij betreft zeker goed uit. En die 8c in het grijs is lelijk imo...had idd de nieuwe MX5 ofzo knn zijn...
Vroeger 1,4MA Giulietta 163pk. GT diesel 150 pk,topzetels mis ze nog steeds
Nu Giulia Super 2,2 136 pk maar Squadra heeft een paar paardjes extra op de wei gezet. :p