!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Nieuwe Guilietta *besteld*
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2018, 07:42:48 »
Bedankt allemaal!

Heb er echt zin in.

En de remklauwen zijn nu zwart met logo's dus wil even kijken hoe dat staat want kan daar weinig foto's van vinden.

Rood spuiten kan altijd nog dus dat komt wel goed.

Heeft iemand links van webshops met leuke goodies en upgrades? Ik heb zelf bij Koshi Group een heel aantal leuke carbon upgrades voor het interieur gevonden. En QVerde zag ik ook wat OEM artikelen staan.

Wat ik voornamelijk zoek zijn leuke subtiele stickers, carbon upgrades en verlichtings upgrades.
Alfa Newbie.
*

ArjanB
1.980

  • Type Alfa: 156 GTA SW | Giulietta QV
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
Re: Nieuwe Guilietta *besteld*
« Reactie #16 Gepost op: 14 december 2018, 08:59:51 »
Leuk dat je een nieuwe Giulietta gekocht hebt, zullen er niet veel zijn die in 2019 op kenteken komen, dus lekker exclusief.
Die remklauwen kunnen altijd nog gespoten worden, kun je ook laten doen, zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Mooie specs, alles erop.

Eerder dan zoeken in meer carbon goodies, zou ik (hier op forum) eens rondkijken hoe je met remap van H&S of squadra en evt downpipe het vermogen wat kunt kietelen, levert je veel meer plezier op ;-)
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | 4C spider
gehad: 145 boxer|156 JTD|147JTD|Giulietta QV|Seicento Abarth |Panda 100HP
*

StefV
424

  • Type Alfa: Guilietta 1.4 MA 170 pk
  • ****
    - Senior Alfist
  • Club Alfa Romeo lid
Re: Nieuwe Guilietta *besteld*
« Reactie #17 Gepost op: 14 december 2018, 09:35:17 »
Leuk dat je een nieuwe Giulietta gekocht hebt, zullen er niet veel zijn die in 2019 op kenteken komen, dus lekker exclusief.
Die remklauwen kunnen altijd nog gespoten worden, kun je ook laten doen, zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Mooie specs, alles erop.

Eerder dan zoeken in meer carbon goodies, zou ik (hier op forum) eens rondkijken hoe je met remap van H&S of squadra en evt downpipe het vermogen wat kunt kietelen, levert je veel meer plezier op ;-)

Dat gaat ook zeker gebeuren. Ik twijfel tussen Squadra (die remappen ook voor De Zeeuw waar ik de Giulietta gekocht heb) en BR-Performance (daar heb ik hele goede ervaringen mee met mijn BMW)
Alfa Newbie.
*

Raycer
66

  • Type Alfa: Nog geen
  • **
    - Junior Alfist
Re: Nieuwe Guilietta *besteld*
« Reactie #18 Gepost op: 14 december 2018, 20:57:57 »
Lekker vooruitzicht dit. Erg fraaie lakkleur ook. Succes met nog eventjes wachten. ;)
*

Ebuzz
612

  • Type Alfa: Giulietta qv
  • *****
    - Super Alfist
  • Giulietta Qv
Re: Nieuwe Guilietta *besteld*
« Reactie #19 Gepost op: 13 januari 2019, 22:48:24 »
Leuk dat je een nieuwe Giulietta gekocht hebt, zullen er niet veel zijn die in 2019 op kenteken komen, dus lekker exclusief.
Die remklauwen kunnen altijd nog gespoten worden, kun je ook laten doen, zou ik me niet teveel zorgen over maken.
Mooie specs, alles erop.

Eerder dan zoeken in meer carbon goodies, zou ik (hier op forum) eens rondkijken hoe je met remap van H&S of squadra en evt downpipe het vermogen wat kunt kietelen, levert je veel meer plezier op ;-)

Dat gaat ook zeker gebeuren. Ik twijfel tussen Squadra (die remappen ook voor De Zeeuw waar ik de Giulietta gekocht heb) en BR-Performance (daar heb ik hele goede ervaringen mee met mijn BMW)

Eerder squadra dan br p.
Squadra kent de multiair  vast beter
Giulietta QV Savali Tuning stage 1