!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Jenkins
96

• Type Alfa: Giulietta 1.4 TB Squadra
  • **
    - Junior Alfist
Re: Novitec GP1
« Reactie #15 Gepost op: 17 februari 2017, 21:29:33 »
Ik was ook al afgehaakt... ????
*

Bas086
39

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #16 Gepost op: 18 februari 2017, 08:50:49 »
Ik ben de helaas gedupeerde giulietta rijder.
Ik laat een tuning doen om beide redenen, de gaspedaalrespons en een klein vermogen erbij.
De giulietta is al behoorlijk vlot, maar de neutraalstand zap ik altijd voorbij.
N stand lijkt het alsof de auto niet vooruit komt, zeker als stadsverkeer.

Ik heb zoiets, ik betaal 480euro oor een top tuning.
Hij knalt de software erin en levert de auto af, al had stephan 1km gereden dan had hij gemerkt of de tuning ook goed is gedownload.

me pa en ik gaan naar savali binnenkort, ik denk dat we ook iets meer inspraak op wensen hebben.

Gr bas
« Reactie #17 Gepost op: 18 februari 2017, 09:02:50 »
Savali is de laatste partij waar ik een multiair zou laten tunen. HS Corse heeft toch de beste papieren in deze.
*

provsen
87

• Type Alfa: giulietta
  • **
    - Junior Alfist
« Reactie #18 Gepost op: 18 februari 2017, 09:33:35 »
Ik ben bij savali geweest ivm remap. En moet zeggen geen spijt van. Zit nu maar van augustus op. Misschien met de tijd maar heb er mijn vertrouwen in
*

Bas086
39

• Type Alfa: Giulietta 1.4 MA
  • *
    - Startende Alfist
« Reactie #19 Gepost op: 18 februari 2017, 16:54:50 »
Alfata, wat zou volgens jou slecht zijn aan savali.
De meeste meningen geven aan dat savali en squadra de beste software schrijven
« Reactie #20 Gepost op: 18 februari 2017, 23:26:12 »
Alfata, wat zou volgens jou slecht zijn aan savali.
De meeste meningen geven aan dat savali en squadra de beste software schrijven

Savali communiceert slecht en kreeg mijn multiair niet goed afgesteld, evenals die van TimW van dit forum.
Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de dienstverlening richting jou als klant ook slecht is, maar ik was toch wel erg teleurgesteld. Gewoon het gevoel dat men niet meer echt wist wat ze aan het doen waren.
*

modellisimo
164

• Type Alfa: Alfa Giulietta
    Amico del club - Alfist
« Reactie #21 Gepost op: 20 februari 2017, 10:14:43 »
Ok dat is inderdaad niet goed. Wij haken gewoon af op Squadra, want als zoiets mij zelf was overkomen haak ik ook af. Duidelijk niet uitvoeren van de opdracht. Ik heb mijn 147 bij Savali laten tunen en dat ging prima. Vandaar dat we nu toch naar Savali terug willen gaan.
« Reactie #22 Gepost op: 20 februari 2017, 10:24:51 »
Ok dat is inderdaad niet goed. Wij haken gewoon af op Squadra, want als zoiets mij zelf was overkomen haak ik ook af. Duidelijk niet uitvoeren van de opdracht. Ik heb mijn 147 bij Savali laten tunen en dat ging prima. Vandaar dat we nu toch naar Savali terug willen gaan.

Dan moet je dat vooral doen. Hun standaard software upgrade is vaak best prima. Alleen bij meer maatwerk ging het bij ons mis en dit werd vervolgens niet goed opgelost.
HS Corse heeft dit vervolgens wel opgepakt en naar de verhalen van Tim is dit nu veel beter dan met de Savali software. Daarom denk ik ook dat Revlimit (de software waarmee HS Corse werkt) het meest optimaal is voor de multiair.
*

modellisimo
164

• Type Alfa: Alfa Giulietta
    Amico del club - Alfist
« Reactie #23 Gepost op: 21 april 2017, 18:30:41 »
Gisteren bij Savali geweest en prima. Ik ben helemaal tevreden.