!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #135 Gepost op: 29 april 2014, 16:54:02 »
Basisprijs is 37k van de QV. Dus met wat opties schiet dat aardig op ja. Let wel op bij nieuwe auto's, dan komt er ook nog NL'se BTW bij als je die invoert namelijk.
*

MysteryAngel
2.712

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #136 Gepost op: 29 april 2014, 19:00:45 »
Je kan beter een paar maandjes wachten, en er 1 als occasion kopen in Duitsland of Belgie, dan betaal je de NL btw niet.

Aangezien ik zelf vlak bij de grens woon, heb ik daar ook al aan zitten denken. Maar bijde QV zal wellicht een behoorlijk bedrag aan bpm neer getikt moeten worden, dit is bij een jtdm of 1.4 turbo gelukkig wel anders. deze hebben namelijk een lagere uitstoot, en daar is de bpm mede van afhankelijk bij een occasion.
Althans zoiets heb ik me laten vertellen. Zou er iig wel iets meer over willen weten.
Heb zelf namelijk een leuke juul en ook een mito gezien 1 in Belgie en 1 in Duitsland. ;D
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #137 Gepost op: 29 april 2014, 19:08:59 »
6 maanden of 6000km, afhankelijk van het bouwjaar is de BPM in meer of mindere mate afhankelijk van de uitstoot.
*

MysteryAngel
2.712

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #138 Gepost op: 29 april 2014, 19:17:19 »
6 maanden of 6000km, afhankelijk van het bouwjaar is de BPM in meer of mindere mate afhankelijk van de uitstoot.
Inderdaad, ik had een 1.6 jtdm gezien van 2010 in Belgie met 60 000k op de teller voor €9000 Volgens een reken tabelletje ergens op een site van autoweek zou er een kleine €2500 / €3000 bpm bij komen. dus voor een kleine €12.300 heb je em hier op NL kenteken, daar ga je ze hier in Nederland niet voor vinden, met deze km stand denk ik.
Bij de gerenommeerde Nederlandse dealers zit je al snel tegen €16500 +

Dat is toch bijna 4 jaar wegenbelasting voor niks ;D
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #139 Gepost op: 29 april 2014, 19:23:51 »
Nou, morgen halen dan maar zeker?  ;D
*

MysteryAngel
2.712

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #140 Gepost op: 29 april 2014, 19:28:39 »
Zou ik wel willen ja, helaas zal ik moeten wachten tot het einde van het jaar, gezien mijn rijbewijs + begeleiders pas, bij geen enkele verzekering´s maatschappij wordt geaccepteerd  :banghead:
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #141 Gepost op: 29 april 2014, 19:29:05 »
En op gezinsverzekering ook niet?
*

MysteryAngel
2.712

  • Type Alfa: Nog geen
  • *****
    - Super Alfist
Re: Nuova Giulietta QV
« Reactie #142 Gepost op: 29 april 2014, 19:32:40 »
Enigste wat ik inderdaad zou kunnen doen, is op de naam van mijn vader zetten.
Je kunt hier pas vanaf 18 jaar een kenteken op naam zetten.
Het blijft krom, je kan op je 17 je rijbewijs halen, maar geen auto kopen.. :-[

Ik kan hem dus alleen op mijn vaders naam zetten
Maar dan zit ik weer verzekering´s technisch.
Wil namelijk mijn eigen no claim al vanaf het begin opbouwen..