!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Kan iemand mij vertellen welke slangen ik nodig heb? Soort, diameter, dikte, materiaal, lengte enzo? Maat slangklemmen?En is het verantwoord dat zelf te installeren zonder noemenswaardige (lees: geen) kennis van zaken?ik overweeg om de oil catch cans in het linkje van Daniel te bestellen en ze dan zelf te monteren.
Citaat van: Robert69 op 18 april 2023, 16:58:28Kan iemand mij vertellen welke slangen ik nodig heb? Soort, diameter, dikte, materiaal, lengte enzo? Maat slangklemmen?En is het verantwoord dat zelf te installeren zonder noemenswaardige (lees: geen) kennis van zaken?ik overweeg om de oil catch cans in het linkje van Daniel te bestellen en ze dan zelf te monteren.Hoi @Robert69 ik was even benieuwd hoe het staat met jouw oil catch can plannen.Ik overweeg de set van JTD aan te schaffen, daar zit ook een handleiding bij.Ik heb net zoals jij geen kennis van zaken op dit gebied.Mocht jij je plannen voortzetten, is het dan een idee om dit samen uit te voeren? Volgens mij kom jij uit Friesland, ik uit Groningen, dus de afstand is niet echt een probleem.
Citaat van: Klavertje Vier op 30 april 2023, 18:58:11Citaat van: Robert69 op 18 april 2023, 16:58:28Kan iemand mij vertellen welke slangen ik nodig heb? Soort, diameter, dikte, materiaal, lengte enzo? Maat slangklemmen?En is het verantwoord dat zelf te installeren zonder noemenswaardige (lees: geen) kennis van zaken?ik overweeg om de oil catch cans in het linkje van Daniel te bestellen en ze dan zelf te monteren.Hoi @Robert69 ik was even benieuwd hoe het staat met jouw oil catch can plannen.Ik overweeg de set van JTD aan te schaffen, daar zit ook een handleiding bij.Ik heb net zoals jij geen kennis van zaken op dit gebied.Mocht jij je plannen voortzetten, is het dan een idee om dit samen uit te voeren? Volgens mij kom jij uit Friesland, ik uit Groningen, dus de afstand is niet echt een probleem.Ik moet de oil catch cans nog bestellen. En de rest van het materiaal Ga het wel via Ali of Wish bestellen, vind ruim 200 euro voor zo'n setje wel heel erg aan de prijs.Ga ik denk ik deze week even doen. Als alles binnen is kunnen we dat samen wel doen. Twee weten meer dan 1, nietwaar?Ik krijg overigens wel visioenen van 4 linkerhanden en 2 auto's die op wonderbaarlijke wijze aan elkaar aangesloten zijn