!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik zag dat Alfa Romeo met z'n tijd meegaat en nu de meest recente TomTom's (Live 1000) meelevert. Hier een link met foto's van een franse site. http://www.alfa-giulietta.net/forum-alfa-giulietta/topic3375.html Maakt me wel aan het twijfelen. Vindt de TomTom Live 1000 een erg interessant apparaat. Vooral de HD traffic vindt ik erg interessant en bespaart me reistijd. Zit nu te twijfelen om m'n Business pakket te downgraden tot een pack TomTom. Steek ik nog €500,- in de zak ook.
Maar het grote nadeel van de TomTom blijft voor mij dat je het overal mee naartoe moet slepen als je uit de auto gaat. Voor mij zijn er om die reden maar twee opties: een geintegreerd systeem, of navigatiesoftware op de smartphone.
Toch grappig, want volgens mij is juist die flexibiliteit van dat systeem, je kán hem dus uit de auto halen en overal mee naar toe nemen (op de fiets, in een andere auto), één van de USP's
Vraag me af wanneer bij Alfa het kwartje valt en ze de TomTom systemen ook in het geïntegreerde systeem toepassen.
Mijne Juul reeds week geleverd,volgens mij heb ik nog vorige tomtom versie?was wel gratis.Auto stond wel op stock....