!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Herman
89

• **
    - Junior Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #15 Gepost op: 25 augustus 2011, 21:21:18 »
Vandaag even langs geweest om te kijken naar de audio/navigatie mogelijkheden voor de Giulietta.

De panelen komen over circa 2 a 3 weken binnen en ga dan langs om een kijkje te nemen.

Heb een optie besproken voor een Pioneer systeem, zie onder:

- Pioneer AVIC F930BT, incl nieuw inbouwpaneel € 980
- Luidsprekers Pioneer TS E170Ci € 150 per paar (2 paar voor en achter)
- Montage totaal komt op circa 5 uur x € 50 = € 250

De optie voor een sub of versterker heb ik niet verder besproken, omdat hij aangaf dat met de gekozen speakers dit voor normaal gebruik niet meer nodig is.

Het in kleur spuiten van het paneel moet je zelf laten uitvoeren. Dit moet in alle gevallen, omdat het kleine linkerdeel van het dashpaneel niet wordt geleverd en je met de kleuren zilver, wit en rood altijd kleurverschil hebt.

Totaal circa € 1500.

Ik heb begrepen dat deze optie ook voor dealers wordt aangeboden.
*

Zoef
612

• Type Alfa: Giulia 2.2d
    - Super Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #16 Gepost op: 25 augustus 2011, 23:49:12 »
Als ik dat had geweten, had ik inderdaad de optie niet genomen om nav te nemen. (ook al zat deze voor 995,- euro in het business pakket.) Ik vind de nav zo ontzettend slecht dat ik er heel verdrietig van wordt. (Ik heb nog de oude software, dus dat helpt ook niet mee.) Optisch vind ik de ingebouwde dubbeldin navigatie zeer goed passen als de dashpanelen weer origineel ogen.
Zelf heb ik dus een processor achter de radio laten plaatsen (met zeer goede CDT speakers, dikke sub en twee mooie versterkers) en daardoor oogt het geheel helemaal origineel. Met andere woorden, je ziet helemaal niets. Daarentegen hoor je alles!  :cool: Ben heel benieuwd hoe het wordt en als je dit gerealiseerd hebt, zou ik e.e.a. wel eens in het echt willen zien/voelen/horen/ruiken*
* kies de juiste
Wie later remt, rijdt langer hard
*

RiriassaQV
1.199

• Type Alfa: Ex-Giulietta QV
    - Super Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #17 Gepost op: 26 augustus 2011, 09:22:47 »
Ik wil het eindresultaat ruiken !!!!
Foto\'s zeggen meer dan 1000 Woorden ..... :D:p

Ex-QV Magnesio
bmw m135i

Gr. Dyllan :p
*

Freek
248

- Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #18 Gepost op: 26 augustus 2011, 09:34:56 »
@Zoef, hoeveel kostte het laten plaatsen van die Processor? En kan ik daar ergens info over vinden? Technical specs e.d.?
3: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB MA \'11 - 170PK - Huidig! :cool:
2: Opel Astra H Business Edition \'07 - 115PK - Verleden tijd
1: Hyundai S-Coupe GT Turbo \'93 - 140PK - Overleden
*

Zoef
612

• Type Alfa: Giulia 2.2d
    - Super Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #19 Gepost op: 26 augustus 2011, 17:26:39 »
die processor alleen koste 290,- euro zonder inbouw. (Audison 10 bit processor) Aangezien er een complete inbouw heeft plaatsgevonden, is het niet zo makkelijk om te zeggen wat de tijd van de processor inbouw was.
Wie later remt, rijdt langer hard
*

Hengel
490

- Senior Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #20 Gepost op: 28 augustus 2011, 22:44:25 »
Waarom ga je niet voor de Sony TomTom?
1.4 TB Multiair TCT Distinctive, Nero, Leder Rood, Pack Business, Pack Sport III, 18" 8c velgen, Brembo remmen.
*

Herman
89

• **
    - Junior Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #21 Gepost op: 10 oktober 2011, 19:50:25 »
Het is even geleden, maar heb ervoor gekozen om geen alternatief navigatiesysteem in te laten bouwen. Ik ga mijn Samsung Galaxy S2 gebruiken voor navigatie.

Maar ik wil wel graag de standaardspeakers vervangen door speakers van Pioneer.

Wie o wie kan mij daarbij helpen. Het liefst in de buurt van Meppel/ Zwolle en eventueel tegen betaling.

Mvg,

Herman
*

Freek
248

- Alfist
Pioneer navigatie
« Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2011, 18:04:39 »
Kun je de speakers dan zomaar vervangen met het CanBus systeem?
3: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB MA \'11 - 170PK - Huidig! :cool:
2: Opel Astra H Business Edition \'07 - 115PK - Verleden tijd
1: Hyundai S-Coupe GT Turbo \'93 - 140PK - Overleden