!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

loeki
169

  • Type Alfa: giulietta
  • ***
    - Alfist
Re: Portierverlichting veranderen naar Logo Alfa Romeo
« Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2021, 08:48:28 »
Bredabounce bedankt voor de informatie.
*

Joran
14

  • Type Alfa: Giulietta 1.4 t
  • *
    - Startende Alfist
Re: Portierverlichting veranderen naar Logo Alfa Romeo
« Reactie #16 Gepost op: 9 april 2022, 18:12:16 »
Goedemorgen,

Nu een aantal maanden mijn Giulietta en na de nodige opstart problemen met de TCT bak rijdt hij de laatste 2500 KM als een zonnetje, dus nu genieten.
Ondertussen dan ook maar denken aan upgrades die mogen gebeuren en lekker speuren op het web / dit forum.
2 weken geleden de logo´s vervangen (voor / achter / naafkapjes) met het nieuwe logo, de oude werden lelijk en en het nieuwe logo ziet er gewoon beter uit.

Nu heb ik de volgende vraag:

De auto heeft mooie heldere witte verlichting (ik ben dan weer een amateur dus weet eigenlijk niet of het xenon of led is??).
Echter de verlichting aan de onder kant van de portieren die op de weg schijnen, is nog mooi geel.
Nu kan je bij andere merken deze verlichting vervangen door bijv het logo, en dat lijkt mij ook wel wat bij mijn Giulietta.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Zo ja, welke set?
En is dit makkelijk te doen? Plug en play of moet er van alles aangepast worden ?

Ik ben benieuwd..

Het is heel simpel als je koplampsproeiers heb dan heb je xenon en anders niet. Sproeiers zijn dan namelijk verplicht.
*

Milan.M
1.879

  • Type Alfa: Giulietta QV Rosso Comp.
  • *****
    Moderatore - Super Alfist
  • Instagram: @Juul.QV
Re: Portierverlichting veranderen naar Logo Alfa Romeo
« Reactie #17 Gepost op: 10 april 2022, 15:02:02 »
Citaat van: Joran op  9 april 2022, 18:12:16
Citaat van: Joran op  9 april 2022, 18:12:16
Het is heel simpel als je koplampsproeiers heb dan heb je xenon en anders niet. Sproeiers zijn dan namelijk verplicht.

Als je af-fabriek xenon hebt wel, als de vorige eigenaar aftermarket xenon erin heeft gezet heb je de sproeiers niet.
Giulietta QV Rosso Competizione 🍀
Meer info: De Giulietta QV van Milan

Instagram: Juul.QV
*

Wursten159
26

  • Type Alfa: -Giulietta 1.4 TCT 2013
  • *
    - Startende Alfist
Re: Portierverlichting veranderen naar Logo Alfa Romeo
« Reactie #18 Gepost op: 13 april 2022, 11:59:07 »
Citaat van: Joran op  9 april 2022, 18:12:16
Citaat van: Joran op  9 april 2022, 18:12:16
Goedemorgen,

Nu een aantal maanden mijn Giulietta en na de nodige opstart problemen met de TCT bak rijdt hij de laatste 2500 KM als een zonnetje, dus nu genieten.
Ondertussen dan ook maar denken aan upgrades die mogen gebeuren en lekker speuren op het web / dit forum.
2 weken geleden de logo´s vervangen (voor / achter / naafkapjes) met het nieuwe logo, de oude werden lelijk en en het nieuwe logo ziet er gewoon beter uit.

Nu heb ik de volgende vraag:

De auto heeft mooie heldere witte verlichting (ik ben dan weer een amateur dus weet eigenlijk niet of het xenon of led is??).
Echter de verlichting aan de onder kant van de portieren die op de weg schijnen, is nog mooi geel.
Nu kan je bij andere merken deze verlichting vervangen door bijv het logo, en dat lijkt mij ook wel wat bij mijn Giulietta.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Zo ja, welke set?
En is dit makkelijk te doen? Plug en play of moet er van alles aangepast worden ?

Ik ben benieuwd..

Het is heel simpel als je koplampsproeiers heb dan heb je xenon en anders niet. Sproeiers zijn dan namelijk verplicht.

Heb geen sproeiers, lampen zijn achteraf ingebouwd. Het gaat om Xenon, onlangs beide kanten laten vervangen ivm kapotte lamp. Heb nu de Hilox Xenon set erin, uitstekend lichtbeeld.