!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: Theo op 4 januari 2018, 18:36:45Citaat van: Theo op 4 januari 2018, 18:36:45Auto staat op dit moment bij de garage voor het vervangen van de koppeling, monteur belde vanmiddag dat ook het vliegwiel wel degelijk aan vervanging toe is, heb het niet gevraagd maar als ik zo eens google her en der is dit vrijwel het duurste onderdeel. (denk ik)Die gaat meestal gelijk mee inderdaad. Pak m beet rond de €450/500 zul je wel betalen voor de vliegwiel.
Auto staat op dit moment bij de garage voor het vervangen van de koppeling, monteur belde vanmiddag dat ook het vliegwiel wel degelijk aan vervanging toe is, heb het niet gevraagd maar als ik zo eens google her en der is dit vrijwel het duurste onderdeel. (denk ik)
Dat idee krijg ik ook steeds meer. Volgens mij hebben de standaard vliegwielen aardig wat speling. Bij iedereen die de koppeling vervangt, wordt ook gelijk het vliegwiel meegenomen (want teveel speling). Maar als dit bij iedereen zo is, ongeacht de kilometerstand krijg ik steeds meer interesse in een nieuw, standaard, vliegwiel. Ben benieuwd naar de speling.
Citaat van: alfata op 5 januari 2018, 13:15:26Citaat van: alfata op 5 januari 2018, 13:15:26Dat idee krijg ik ook steeds meer. Volgens mij hebben de standaard vliegwielen aardig wat speling. Bij iedereen die de koppeling vervangt, wordt ook gelijk het vliegwiel meegenomen (want teveel speling). Maar als dit bij iedereen zo is, ongeacht de kilometerstand krijg ik steeds meer interesse in een nieuw, standaard, vliegwiel. Ben benieuwd naar de speling.Aldus H&S is speling normaal, hebben ze allemaal, ook gloednieuw.Ik ben uiteraard geen kenner, maar er zal ongetwijfeld ergens een grens liggen wanneer er te veel speling is en je dus wel het vliegwiel moet vervangen.