!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Zozo lange tenen ?
Nou neej, maar vind het een ronduit vreemde reactie van je, net als deze trouwens... Niks geen gelul over wie er beter is en wie niet, maar simpelweg een conclusie dat ik bij Squadra meer vermogen uit de 1.6 kan halen. Overige motoren misschien niet, maar deze wel...
.....stelletje wijven....
Ik heb het nooit over een 1.6 gehad !! Dus dan had je ook niet te hoeven reageren ! Ik heb het over een 14 MA !
hmja, even ontopic inderdaad: Is er door savali nog over enig behoud van garantie gerept?
Wilbert shake hands ! Ik heb Ronald gevraagd wat in het geval dat er iets motorisch aan de auto gebeurd dmv van tuning ! En hij vertelde dat als dat zo is Vireo de garntie overneemt ! Hij zei vervolgens ook dat dat bij geen enkele x gebeurt is omdat ze altijd binnen de grenzen blijven ivm schade aan het motormanagement !
Volgende maand mag ik de Giulietta gaan bestellen. In dat kader een OT-vraag:Is het aan te raden om de Giulietta direct bij aflevering te laten tunen? Ik kan me zo voorstellen dat de motor eerst losgereden moet worden alvorens er getuned kan gaan worden? Één van jullie een idee hoe hier bij Savali/Squadra over wordt gedacht?Thanks!