!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik ga in juni naar squadra denk ik. In deze tuning zit een begrenzer ingebouwd. Geen max vermogen onder 75 graden en boven 95 graden. Dit heeft volgens mij Savali niet.
Dat is de chip dus...........Wil je verder dan zal je aan de hardware moeten gaan sleutelen zoals het "oude" Savali deed. Denk aan nokkenassen en meer van die gein, probleem dan wordt vaak echter dat aandrijfassen, koppeling, remmen en versnellingsbak ook aan de beurt zijn die trekken dat geweld allemaal niet.
Savali heeft dit inderdaad niet. Heb hierover ook nagedacht. Vond het geen 70 euro waard. Ben toch wel gewend met een koude motor rustig te rijden. Plus ik vind dat de motor erg snel op temperatuur is. Daarnaast is Houten ook nog eens dichterbij voor mij.
Dus jij beweert dat mijn MA niet getuned is en ik het geld in een putje hebt gegooid ? Toch wel vreemd dat hij meer vermogen heeft gekregen 192 PK op de rollerbank wat overeen komt met 188PK reeel ! en totaal anders rijd ! Zowel in N als in D ! Vreemd !
Met andere woorden, kies voor de vertrouwde tuners. Savali kan met garantie wat "regelen" en squadra bouwt een begrenzer in. Verder is de prijs een overweging. En natuurlijk de locatie. Dat zijn de belangrijkste beslispunten.
Als je maar zorgt dat je ermee terug kunt wanneer er wat mis is. Dat je blok continu in noodloop springt omdat er wat verkeerde waardes worden gegenereerd door slechte tuning zit niemand op te wachten.