!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

*

Wilbert G
448

- Senior Alfist
SaVaLi (chip) tuning Giulietta QV
« Reactie #105 Gepost op: 11 april 2011, 09:33:30 »
Citaat van: suomy;7514
Zozo lange tenen ?
Nou neej, maar vind het een ronduit vreemde reactie van je, net als deze trouwens... Niks geen gelul over wie er beter is en wie niet, maar simpelweg een conclusie dat ik bij Squadra meer vermogen uit de 1.6 kan halen. Overige motoren misschien niet, maar deze wel...
*

suomy
816

- Super Alfist
« Reactie #106 Gepost op: 11 april 2011, 22:14:06 »
Citaat van: Wilbert G;7522
Nou neej, maar vind het een ronduit vreemde reactie van je, net als deze trouwens... Niks geen gelul over wie er beter is en wie niet, maar simpelweg een conclusie dat ik bij Squadra meer vermogen uit de 1.6 kan halen. Overige motoren misschien niet, maar deze wel...

Dus wel lange tenen ! En het is geen vreemde reactie ! Ik heb het nooit over een 1.6 gehad !! Dus dan had je ook niet te hoeven reageren ! Ik heb het over een 14 MA ! En ik heb het ook nooit gehad over wie beter is !!!!!! Die discussie hebben mede Alfisti op gang gebracht ! Dus !!!!!!! ff opletten voordat je mijn mening gaat bekritiseren . Maar no hard feelings !
*

DanaBanana
1.195

- Super Alfist
« Reactie #107 Gepost op: 11 april 2011, 22:32:15 »
Foei jongens. Handje geven en naar beetje toe.
*

Wilbert G
448

- Senior Alfist
« Reactie #108 Gepost op: 11 april 2011, 23:54:04 »
Ah thats settled then, ik neem het terug! *Bied genereus het handje aan waar DanaBanana het over heeft;)*!
*

driftend
501

- Super Alfist
« Reactie #109 Gepost op: 12 april 2011, 08:10:50 »
.....stelletje wijven....
*

Wilbert G
448

- Senior Alfist
« Reactie #110 Gepost op: 12 april 2011, 09:51:16 »
Citaat van: driftend;7539
.....stelletje wijven....
:rolleyes:
« Reactie #111 Gepost op: 12 april 2011, 14:56:20 »
Citaat van: suomy;7535
Ik heb het nooit over een 1.6 gehad !! Dus dan had je ook niet te hoeven reageren ! Ik heb het over een 14 MA !

Is dit niet het draadje voor de QV's van SAVALI? :confused:
*

Scudetto
684

- Super Alfist
« Reactie #112 Gepost op: 12 april 2011, 17:30:28 »
hmja, even ontopic inderdaad:

Is er door savali nog over enig behoud van garantie gerept?
Forza! - QV Savali - Argento Alfa
*

Wilbert G
448

- Senior Alfist
« Reactie #113 Gepost op: 12 april 2011, 17:41:34 »
Citaat van: Scudetto;7548
hmja, even ontopic inderdaad:

Is er door savali nog over enig behoud van garantie gerept?
Ik heb dat nagevraagd, maar ze nemen zelf de garantie niet over, Vireo neemt het dan schijnbaar over..
*

ExTaxi
868

• Type Alfa: Mazda 3 2.2d
    - Super Alfist
    • http://www.autopics.nl
« Reactie #114 Gepost op: 12 april 2011, 18:31:28 »
Dat klopt, dat werd ook verteld tijdens de meeting. Vireo is natuurlijk een erg groot bedrijf en kan dat wat makkelijker doen.
(klassieke) autosport fotografie www.autopics.nl
volg Autopics nu ook op Facebook http://www.facebook.com/Autopics.nl
*

suomy
816

- Super Alfist
« Reactie #115 Gepost op: 12 april 2011, 22:38:35 »
Wilbert shake hands ! ;) Ik heb Ronald gevraagd wat in het geval dat er iets motorisch aan de auto gebeurd dmv van tuning ! En hij vertelde dat als dat zo is Vireo de garntie overneemt ! Hij zei vervolgens ook dat dat bij geen enkele x gebeurt is omdat ze altijd binnen de grenzen blijven ivm schade aan het motormanagement !
*

Roxxi QV
597

• Type Alfa: Alfa Gulia 2.0 Veloce
    - Super Alfist
« Reactie #116 Gepost op: 13 april 2011, 00:24:03 »
Citaat van: suomy;7569
Wilbert shake hands ! ;) Ik heb Ronald gevraagd wat in het geval dat er iets motorisch aan de auto gebeurd dmv van tuning ! En hij vertelde dat als dat zo is Vireo de garntie overneemt ! Hij zei vervolgens ook dat dat bij geen enkele x gebeurt is omdat ze altijd binnen de grenzen blijven ivm schade aan het motormanagement !
Klopt aangaande die garantie. SaVaLi is natuurlijke een onderdeel van Vireo Houten en mij is ook aangegeven dat er in het geval er toch iets mis gaat, dat VireoAuto, onderdeel van de Stern groep, de garantie over neemt.
Voorheen o.a.: Alfa Sud, Alfa Sud Sprint, Alfa 145, Alfa 147, Alfa 156, Alfa GT, Alfa Giulietta QV.
Sinds 13-12-2017 Alfa Giulia 2.0T Veloce uitvoering met o.a. rood leer, 19" Performances velgen, panorama electr. zonnedak, Harman Kardon HiFi, 8.8" Connect navigatie, Ragazzon uitlaat
*

paul1986
7

• *
    - Startende Alfist
« Reactie #117 Gepost op: 13 april 2011, 10:03:59 »
Volgende maand mag ik de Giulietta gaan bestellen. In dat kader een OT-vraag:

Is het aan te raden om de Giulietta direct bij aflevering te laten tunen? Ik kan me zo voorstellen dat de motor eerst losgereden moet worden alvorens er getuned kan gaan worden? Één van jullie een idee hoe hier bij Savali/Squadra over wordt gedacht?

Thanks!
*

WalterW
526

• Type Alfa: Giulietta 2.0 JTDm2
    - Super Alfist
« Reactie #118 Gepost op: 13 april 2011, 11:45:00 »
Citaat van: paul1986;7574
Volgende maand mag ik de Giulietta gaan bestellen. In dat kader een OT-vraag:

Is het aan te raden om de Giulietta direct bij aflevering te laten tunen? Ik kan me zo voorstellen dat de motor eerst losgereden moet worden alvorens er getuned kan gaan worden? Één van jullie een idee hoe hier bij Savali/Squadra over wordt gedacht?

Thanks!
Volgens Ronald van Savali eerst een 2 a 3000 km mee rijden. Daarna TUNEN !
« Reactie #119 Gepost op: 13 april 2011, 13:26:52 »
Dat is zo'n beetje de algemeen geldende opvatting. Is ook nog eens leuker, dan heb je de auto eerst in standaard trim gereden en merk je na het chippen ook daadwerkelijk wat zoiets doet :)