!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik kan het vragen, maar reken er niet teveel op. Ik vind dit overigens wel het geld waard. Scara73 maakt topspullen en deze upgrade is toch wel vrij nodig als je kijkt naar het vermogen wat velen hier uit hun blokje halen en hoeveel hitte daar bij vrijkomt. Het is dan 400 euro, maar bespaart je wel op de levensduur van je turbo, etc.
Ik hoor ook graag van de andere geïnteresseerden wat ze willen. Gaan voor de JTD Performance versie? Dit is overigens wat ik nog van hun ontving per email:Ik lever al bijna 10 jaar intercoolerkitjes voor JTD motoren. Om tot een goede kit te komen heb ik uitgebreid getest of de resultaten op niveau zijn.Daarnaast lever ik echte plug&play kits met toebehoren en een duidelijke handleiding. Kortom, ik sta achter de kwaliteit van mijn product. Dat er iemand anders met een Giulietta QV mijn kant op komt maakt voor mij niet uit. Laat de persoon in kwestie even contact opnemen dat we een afspraak maken.Dus jongens, ik hoor het graag!
Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Ik hoor ook graag van de andere geïnteresseerden wat ze willen. Gaan voor de JTD Performance versie? Dit is overigens wat ik nog van hun ontving per email:Ik lever al bijna 10 jaar intercoolerkitjes voor JTD motoren. Om tot een goede kit te komen heb ik uitgebreid getest of de resultaten op niveau zijn.Daarnaast lever ik echte plug&play kits met toebehoren en een duidelijke handleiding. Kortom, ik sta achter de kwaliteit van mijn product. Dat er iemand anders met een Giulietta QV mijn kant op komt maakt voor mij niet uit. Laat de persoon in kwestie even contact opnemen dat we een afspraak maken.Dus jongens, ik hoor het graag!Ik wacht de ontwikkelingen nog even af dan. Wordt het nu een lagere prijs als er gelijk 3 meedoen, of wordt het straks een standaard verkrijgbaar artikel bij JS, voor dezelfde prijs?
Citaat van: Bob156 op 7 maart 2017, 10:06:30Citaat van: Bob156 op 7 maart 2017, 10:06:30Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Ik hoor ook graag van de andere geïnteresseerden wat ze willen. Gaan voor de JTD Performance versie? Dit is overigens wat ik nog van hun ontving per email:Ik lever al bijna 10 jaar intercoolerkitjes voor JTD motoren. Om tot een goede kit te komen heb ik uitgebreid getest of de resultaten op niveau zijn.Daarnaast lever ik echte plug&play kits met toebehoren en een duidelijke handleiding. Kortom, ik sta achter de kwaliteit van mijn product. Dat er iemand anders met een Giulietta QV mijn kant op komt maakt voor mij niet uit. Laat de persoon in kwestie even contact opnemen dat we een afspraak maken.Dus jongens, ik hoor het graag!Ik wacht de ontwikkelingen nog even af dan. Wordt het nu een lagere prijs als er gelijk 3 meedoen, of wordt het straks een standaard verkrijgbaar artikel bij JS, voor dezelfde prijs?Het wordt alleen een lagere prijs als we het nu doen met 3 tegelijk. Normaal kosten zijn intercoolers tussen de 400 en 500 euro.
Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 10:17:09Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 10:17:09Citaat van: Bob156 op 7 maart 2017, 10:06:30Citaat van: Bob156 op 7 maart 2017, 10:06:30Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Citaat van: alfata op 7 maart 2017, 09:35:52Ik hoor ook graag van de andere geïnteresseerden wat ze willen. Gaan voor de JTD Performance versie? Dit is overigens wat ik nog van hun ontving per email:Ik lever al bijna 10 jaar intercoolerkitjes voor JTD motoren. Om tot een goede kit te komen heb ik uitgebreid getest of de resultaten op niveau zijn.Daarnaast lever ik echte plug&play kits met toebehoren en een duidelijke handleiding. Kortom, ik sta achter de kwaliteit van mijn product. Dat er iemand anders met een Giulietta QV mijn kant op komt maakt voor mij niet uit. Laat de persoon in kwestie even contact opnemen dat we een afspraak maken.Dus jongens, ik hoor het graag!Ik wacht de ontwikkelingen nog even af dan. Wordt het nu een lagere prijs als er gelijk 3 meedoen, of wordt het straks een standaard verkrijgbaar artikel bij JS, voor dezelfde prijs?Het wordt alleen een lagere prijs als we het nu doen met 3 tegelijk. Normaal kosten zijn intercoolers tussen de 400 en 500 euro.En hoeveel gegadigde heb je nu? Maak even een lijstje.Voor 330 euro doe ik wel mee.