!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Ik heb Dwayne even een berichtje gestuurd om zich in dit topic te melden. Ik ben even benieuwd: wie woont er dichtbij regio Eindhoven en heeft nog een uurtje of 2 beschikbaar? Anders moet ik zelf, maar komend vanuit Enschede is dat wel een eind.
Had de 3e pagina nog niet gezien, maar eventueel. Weten we zeker dat alles wat betreft MA vs QV hetzelfde is? Ophangpunten geloof ik wel, maar verder ook de routing vanaf de IC?Ligt er sowieso wel aan wanneer en hoe laat/hoe lang enzo. Bij voorkeur in weekend aangezien ik met het oog op vakantieplannen dit jaar niet uitermate ruim in m'n vrije dagen zit.
Sorry late reactie.. maar laatste week beetje hectisch hond die met spoed geopereerd moest worden en vandaag een hele goede kennis die te overlijden is gekomen..Om op het onderwerp te blijven ik heb zeker intresse of ik meer voor jtd performance of scara kies Hmm moeilijk. Voorkeur nu zal scara73 zijn ken het andere bedrijf niet en ben altijd van als ik dan iets doe moet het wel goed zijn Ik ben ook zeker bereid om naar Eindhoven te rijden is voor mij een uur maar ik werk 6 dagen per week dat is meer het probleem.@ alfata had je van scara nog een mail gehad qua mogelijkheden met meer korting en of de buizen in andere kleuren zijn te krijgen