!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Even een toevoeging op de montage van de intercooler aan de carr.balk: het is zaak dat er op de draadeinden boven en onder de balk grote carr. ringen met borgmoeren worden gebruikt. Alleen dan zijn de draadeinden degelijk in de hoogte gefixeerd. Er zit schroefdraad in de steunen van de intercooler, maar ik adviseer om daar aan de bovenzijde nog extra moeren tegenaan te draaien om eventuele speling op te heffen. Er zitten dus naast de draadeinden 4 borgmoeren, 4 carrosserieringen, 2 gewone moeren en 2 gewone ringen bij.
Citaat van: JS JTD op 20 maart 2017, 14:31:49Even een toevoeging op de montage van de intercooler aan de carr.balk: het is zaak dat er op de draadeinden boven en onder de balk grote carr. ringen met borgmoeren worden gebruikt. Alleen dan zijn de draadeinden degelijk in de hoogte gefixeerd. Er zit schroefdraad in de steunen van de intercooler, maar ik adviseer om daar aan de bovenzijde nog extra moeren tegenaan te draaien om eventuele speling op te heffen. Er zitten dus naast de draadeinden 4 borgmoeren, 4 carrosserieringen, 2 gewone moeren en 2 gewone ringen bij.Zelf denk ik er aan om van aluminium afstandsbussen tussen balk en intercooler te maken, of zou dat te star worden ivm bewegen van intercooler?
ben benieuwd en ook als je straks je app weer aanzet ik heb inmiddels ook de eml 327 WiFi binnen ik kwam gister niet hoger als 41 met de inlaattemperatuur met een keer vol het gas in waar zat jij laatst nou op?Heb nu ook een andere app waar ik wel voor moest betalen maar daar kun je veel mee ook prestatie van de auto 0tot 100 en 80 Tot 120 enzv is ook wel leuk om te zien hoeveel meter en sec je daarvoor nodig hebt
Ja hij zal zich aanpassen kwa lucht temperatuur en ontsteking misschien maar hij zal het turbo gat niet veranderen door de druk omhoog te gooien lijkt mij. Dit zal met een remap gedaan moeten worden.