Ik heb een giulietta uit 2012 met navigatie met blueandme. Nu heb ik sinds kort spotify. Graag zou ik naast bellen ook willen streamen met muziek.
Hoe doen jullie dit, aangezien ik niet met 2 aparaten kan verbinden bellen en muziek via een bluetootstick tegelijk.
Als ik het goed begrijp heb je al een bluetooth stick in de AUX poort in het dashboardkastje?
Dan gebruik je dezelfde opstelling zoals ik heb. Ik heb ook Blue&Me, Navigatie en AUX+USB.
Op mijn Android telefoon ben ik wel met bluetooth 2 apparaten tegelijk verbonden, dit zou mogelijk moeten zijn.
Met de Blue&Me ben ik verbonden, en daarvoor heb ik alleen Oproepen actief staan.
Met de (in mijn geval) AUKEY Bluetooth receiver ben ik verbonden voor alleen Media.
Vervolgens heb ik het op mijn telefoon zo ingesteld dat wanneer de telefoon verbindt met de Aukey (automatisch na het starten) Spotify wordt opgestart en speelt.
Na instappen speelt dus vanzelf mijn spotify verder met waar ik gebleven ben, terwijl ik de telefoon gewoon in mijn broekzak kan houden. Wanneer ik gebeld wordt wordt vanzelf de Blue&Me actief en kan ik gewoon opnemen met de knop op het stuur. Na het gesprek keert het mediasysteem weer naar Aux terug en hoor ik mijn Spotify opnieuw.
Bluetooth instellingen zien er dan zo uit:
Blue&Me actief voor de oproepen:

Aukey (mijn bluetooth receiver in de aux poort) regelt de media (spotify etc.) Oproepgeluid dus UITschakelen.

De inbouw van de Aukey heb ik beschreven in dit topic
https://www.clubalfaromeo.nl/forum/interieur-55/oplossing-muziek-afspelen-via-bluetooth/msg91334/#msg91334