!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Cuppende achterbanden is een bekend probleem bij de Giulietta.Dus de kans is zeker aanwezig dat deze daar last van had.Ik heb persoonlijk geen ervaring met het rijden in een Giulietta met TCT.Wel in een Mito met TCT en die vond ik persoonlijk totaal niet fijn gewoon niet alert.Het schijnt wel dat de TCT van de Giulietta iets anders is.En je kan dmv tuning ook het een en ander verbeteren kwa schakelen.Maar goed met rare bijgeluiden zou ik die auto ook lekker laten staan.Want zo is die zeker niet uit de fabriek gekomen.En er staan meer dan genoeg mooie exemplaren te koop.Daarnaast moet de TCT natuurlijk wel normaal schakelen,al zijn ze dan wel niet zo snel en alert als b.v een nieuwere DSG.Je kan natuurlijk ook een Giulietta met een handbak overwegen.Maar goed dan zit je bij de iets wat oudere exemplaren.
Met handbak dacht ik ook al aan idd, maar alleen oudere modellen?nieuwere alleen maar TcT dan?
Citaat van: broadcastmito op 25 april 2023, 19:14:29Met handbak dacht ik ook al aan idd, maar alleen oudere modellen?nieuwere alleen maar TcT dan?Nieuwere 170pk versies van na 2015 zijn volgens mij veel als tct geleverd ja.Maar misschien zijn ze er ook wel met handbak.
Citaat van: MysteryAngel op 27 april 2023, 02:24:16Citaat van: broadcastmito op 25 april 2023, 19:14:29Met handbak dacht ik ook al aan idd, maar alleen oudere modellen?nieuwere alleen maar TcT dan?Nieuwere 170pk versies van na 2015 zijn volgens mij veel als tct geleverd ja.Maar misschien zijn ze er ook wel met handbak.Vanwege emissie eisen is de 170 pk versie van de MA motor in Nederland alleen met de TCT verkocht, ik meen vanaf 2016. De 150 pk versie was er nog wel met handbak, en werd verkocht als Sprint. Dus de weinige 170 pk versies mét handbak zijn importauto's.Ik zit me daarbij trouwens af te vragen of de 150 en 170 pk versie met MultAir module exact dezelfde motor hebben en dat het verschil alleen in de software zit. Weet iemand dat?
Vanwege emissie eisen is de 170 pk versie van de MA motor in Nederland alleen met de TCT verkocht, ik meen vanaf 2016. De 150 pk versie was er nog wel met handbak, en werd verkocht als Sprint. Dus de weinige 170 pk versies mét handbak zijn importauto's.Ik zit me daarbij trouwens af te vragen of de 150 en 170 pk versie met MultAir module exact dezelfde motor hebben en dat het verschil alleen in de software zit. Weet iemand dat?
Als je die net als de 170pk versie kan tunen ga je van 150 naar 195/200pk, en dat ga je wel merken