!!

Beste gast Alfist,

U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-in

LET OP !!  als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.

Alfa Romeo Types > De Alfa Giulietta club

telefoon volume blue&me

(1/2) > >>

Fritsie:
Als ik een telefoonopneem in de auto moet ik eerst het volume omhoog doen anders hoor ik niets. Hoe kun je die standaard wat hoger zetten bij blue&me?

yvesart:
meestal kan je dit 'start' volume instellen.. evenals het 'start' volume als je de auto aanzet of de verkeersinformatie / nieuws begint..

EsDee:
Zie hier een Autoweek review waarin dezelfde vraag gesteld wordt. Ik hoop dat hierin genoeg aanknopingspunten zitten.

http://www.autoweek.nl/autoreview/28672/Alfa-Romeo-Giulietta-16-JTDm-Distinctive

RenéQV:
Ergens in het menu van de radio zelf staat volgens mij iets van speech, hier kan je het standaard volume van de telefoongesprekken een voorinstelling geven. Let op!!!! Voor je dit wijzigt zorg dan dat het geluid van de radio uit staat, het geluid voor deze instelling is vele malen hoger als dat van je radio en dan ben je gelijk doof :)

Pietje22:

--- Citaat van: RenéQV;1771 ---Ergens in het menu van de radio zelf staat volgens mij iets van speech, hier kan je het standaard volume van de telefoongesprekken een voorinstelling geven. Let op!!!! Voor je dit wijzigt zorg dan dat het geluid van de radio uit staat, het geluid voor deze instelling is vele malen hoger als dat van je radio en dan ben je gelijk doof :)
--- Einde van citaat ---

Klopt, maar als je dit instelt met de motor uit lijkt deze heel hard te staan, maar op de snelweg valt dat weer reuze tegen. Zelf gekozen voor 16 of zo, luid en duidelijk telefoongesprekken voeren ook al rijdt je 140 :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Powered by SMFPacks Ads Manager Mod