!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Persoonlijk zou ik denk ik niet snel meer 20k stuk slaan op een Giulietta,een auto die in basis toch al 15 jaar oud is.
Niet elke AR bezitter is een liefhebber geweest.Die tendens heerst wel op dit forum. De wereld is groter van AR dan dit forum.
Ik denk dat ts heel goed zelf kan beoordelen wat bij hem past qua auto en budget en voorkeuren.
Citaat van: Robert69 op 4 oktober 2025, 09:30:16Citaat van: Robert69 op 4 oktober 2025, 09:30:16Nu nog 20K uitgeven aan een Giulietta, ook al is het een QV/Veloce, is eigenlijk zonde. Als ik in jouw schoenen zou staan dan zou ik de huidige auto nog even doorrijden om door te sparen. De kras misschien toch laten fiksen, hetzij spuiten, hetzij via onderdelenlijn.nl een nieuw deel scoren. En over 1-1,5 jaar een Giulia kopen die aan (bijna) al je wensen voldoet.Ik kreeg ooit een tip van iemand: rij niet in een Giulia totdat je er een gaat kopen. Want je bent geheid meteen verkocht en je Giulietta voelt nooit meer zo fijn aan als hij nu doet. Tja, dat geldt niet voor iedereen. Ik heb ooit een proefrit in een Giulia Veloce (dus AWD) gemaakt die bij Prins te koop stond en het viel me tegen. Het beperkte toerenbereik, het geluid van de motor, de vreemde stand van de pedalen en met name het vele afrolgeluid deden me besluiten er niet voor te gaan. Begrijp me niet verkeerd, het zijn prachtige auto's maar het deed mij persoonlijk te weinig. Gezien de grote schare Giulia-fans zal ik daar een uitzondering in zijn .
Nu nog 20K uitgeven aan een Giulietta, ook al is het een QV/Veloce, is eigenlijk zonde. Als ik in jouw schoenen zou staan dan zou ik de huidige auto nog even doorrijden om door te sparen. De kras misschien toch laten fiksen, hetzij spuiten, hetzij via onderdelenlijn.nl een nieuw deel scoren. En over 1-1,5 jaar een Giulia kopen die aan (bijna) al je wensen voldoet.Ik kreeg ooit een tip van iemand: rij niet in een Giulia totdat je er een gaat kopen. Want je bent geheid meteen verkocht en je Giulietta voelt nooit meer zo fijn aan als hij nu doet.