!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Citaat van: Reynaert98 op 16 februari 2026, 18:34:52[…] Dan vind ik +/- 1200 voor een MA unit toch nog wel iets minder pijn doen.Een nieuwe MA module voor de Giulietta zit momenteel rond de EUR 1.600 inclusief montage en nieuwe olie.
[…] Dan vind ik +/- 1200 voor een MA unit toch nog wel iets minder pijn doen.
En wat ik van qv rijders mag geloven zit je voor een rct koppeling wissel incl alle aanverwante onderdelen al snel tussen de 3,5k en 4k euro..... 1,5 jaar geleden was ik voor mijn 1.4 ma tct koppelings wissel incl vliegwiel 2500 euro kwijt....Niet om je bang te praten, maar t is een overweging.
Ben deze nog wel tegengekomen https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/alfa-romeo/m2364990392-alfa-romeo-giulietta-1-7-tbi-quadrifoglio-bj-2014. Handbak met ik neem aan de oude gietijzeren 1750 en toch met het facelift interieur. Gezien ik zaterdag toch langs Utrecht rijd kan ik ook net zo goed even langs Culemborg
Dat ook nog eens. Noem me maar impulsief maar ik denk dat ik de knoop door ga hakken en dan voor de handbak QV ga. Zelf roeren blijft toch ook wel leuk. Vraag me dan wel af of deze uitvoering nog last heeft van de zwakke olieleiding naar de turbo toe of is dit al in de 2012/2013 modellen opgelost?