!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Als ik terugkijk hoe diesels ooit waren,wat een evolutie vandaag zeg....ja,ik weet het,het geluid van een sportieve benzine blijft achterwege,maar ik had nooit kunnen dromen dat er bij deze diesels zo een krachtontplooiing zou ontstaan,dat natuurlijk veel goedmaakt.Ik merk wel in mijn geval dat het vrij snel doorschakelen de beste optie is,ergens tussen 3 à 3500t/minuut kies ik de volgende versnelling,en tussen 2,3,en 4de gaat hij naar mijn gevoel het lekkerste in kracht.....er hebben er al menig gevloekt aan vertrekpunten...
misschien liegt Frank en heeft ie stiekem een sleepkabel aan je QV gehangen ..... ,hij heeft het immers over dat hij je "niet voorbij" / "slipstream" kon
Dan kan er nog maar 1 reden zijn, volgende keer die Curryworsten laten staan mannen!
gewicht maakt ook niet uit voor de topsnelheid. Hooguit de iets verhoogde rolweerstand. Het duurt alleen wel iets langer voordat je er bent.