!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
@Robin, een 4WD heeft een procent of 10 meer transmissieverlies dan een 2WD, dus de S3 zou wel eens minder pk's aan de wielen kunnen hebben dan een geremapte QV. Dat zal de S3 bestuurder wel wat zijn tegen gevallen
Vroeger van de opkomende scooby's was dit 15%, dus dan hebben ze blijkbaar toch de mechaniek al vooruit kunnen laten gaan En hoeveel is de achterwiel verlies of winst tegenover FWD ?
Ik dacht dat ze zeiden : 4WD ( S3) 10% meer transmissie verlies vs FWDEn dus FWD vs RWD (enkek achter geen 4wd is dus ook 10% ? Tnx
Oh, ik lees nou dat jij nog toeren over had. Vreemd, bij mij haalt ie 220 bij 6500rpm in 5. Dat zou betekenen dat jij een andere overbrengverhouding hebt dan ik. Wat is jouw bandenmaat? Dat in 6 de fut er ineens uit is, dat herken ik wel. Dat is bij mij niet anders.