!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
ik wil mn guul 1.6 jtdm 105pk 2014 laten chippen in de toekomst, deze heeft nu 120k gelopen, ik kan voor een standaart chip gaan, dan ga ik naar 130pk en 360nm?maar ik kan ook de extremere versie nemen, dan moeten de swirl kleppen uit het spruitstuk gehaald worden?wat doen deze dingen eigelijk? en dan ga ik naar hoeveel pk en en nm?zijn er hier die dit hebben laten doen?en wat is jullie ervaring
Mijn 1.4 multiair moet mogelijk een nieuwe turbo hebben. Ik speel een beetje met de gedachte om, als er dan toch geld tegen aan moet, er een upgrade turbo op te schroeven. HS Corse biedt een pakket aan waarmee de auto naar 325 pk gaat - hybride turbo, nokkenas, uitlaat, injectoren etc.Verstandig? Waarschijnlijk niet. Goede investering? Dat zeker niet.Maar ik ben wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. 325pk uit 1368cc vind ik wel spannend, en de auto heeft 225.000km gelopen.
Heb je ook geïnformeerd naar de prijs van dat pakket?Dat gaat een aanzienlijk bedrag worden, wetende wat het kost voor een Brera tbi.Met 325pk spreek je al het reserve vlees aan van het blok.Met 225k kun je de afweging maken of dat wel slim is.
Het is een hoop geld voor een auto met die km-stand. En idd: je gaat het uiterste vragen van een motor die al dik 2 ton heeft gelopen. Dus misschien niet zo slim. Tenzij je het wel spannend vindt om testcase te zijn, wat enorm wordt gewaardeerd door mede forummers!
En aangezien je al problemen hebt met de auto (topic, auto loopt niet goed), zijn dit soort hersenspinsels eigenlijk niet aan de orde