!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.
Eem Wmi set (zelf inbouwen)+ software remap.Is een leuke winst mee te behalen.
Citaat van: Coen op 8 november 2014, 22:11:31Citaat van: Coen op 8 november 2014, 22:11:31Eem Wmi set (zelf inbouwen)+ software remap.Is een leuke winst mee te behalen.kom je daarmee wel over de 200 pk en 300 nm?
Ik wacht ff op de bevindingen van Stephan als hij de volgende Ma gaat tunen. We kijken of er drukverschillen te vinden zijn voor en na de turbo/gashuis om te kijken of de modificatie die ik wil gaan inbouwen het blokje ook meer richting de tweehonderd kan krijgen.
Uiteraard is er voor en na de turbo een drukverschil.
Citaat van: Coen op 9 november 2014, 14:06:07Citaat van: Coen op 9 november 2014, 14:06:07Uiteraard is er voor en na de turbo een drukverschil.Dat mag ik wel hopen ja
Citaat van: jwq op 9 november 2014, 15:10:49Citaat van: jwq op 9 november 2014, 15:10:49Citaat van: Coen op 9 november 2014, 14:06:07Citaat van: Coen op 9 november 2014, 14:06:07Uiteraard is er voor en na de turbo een drukverschil.Dat mag ik wel hopen ja Ja,anders doet ie het niet
De gasklep zou een free flow moeten zijn en dat is hij niet er zit een venturi in. Als daar meer dan 10% verschil voor als na zit is dat de remming in vermogen. Bij een abarth 500 is dat dus de intercooler (pijpen) en het luchtfilter en wil je verder de cat en daarna de nokkenas.wij hebben door aanpassen intercooler en luchtfilter nu 200 pk en 320 nm op de abarth en dit moet ook mogelijk zijn op de alfa die een betere intercooler heeft dus moet het iets anders zijn.