!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.
Ik heb inderdaad bewust voor een getrokken bandje gekozen.215 op een 8,5J. Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan als de velgrand een beetje zichtbaar is. (niet te extreem hoor)
Citaat van: AlfaLeon op 15 mei 2017, 09:38:13Ik heb inderdaad bewust voor een getrokken bandje gekozen.215 op een 8,5J. Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan als de velgrand een beetje zichtbaar is. (niet te extreem hoor)wordt wel heel erg oppassen met stoeprandjes.....
Welke velgen van ATS is dit?
Citaat van: AlfaLeon op 15 mei 2017, 09:38:13Ik heb inderdaad bewust voor een getrokken bandje gekozen.215 op een 8,5J. Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan als de velgrand een beetje zichtbaar is. (niet te extreem hoor)Iedereen z'n smaak , maar vind het zelf echt niet mooi, zo'n getrokken band. Heb altijd het idee als ik dat zie dat de band bij de eerste beste bocht eraf zal lopen Wel mooi velgje overigens
Citaat van: BartGT op 15 mei 2017, 13:20:42ik heb recentelijk een downpipe en euro 5 racekat (200 cells) en lambda spacer (zo staat het op de bon) laten plaatsen door JM Tuning en later door Squadra Tuning laten tunen. Tegelijk het vermogen laten meten (kost eur 150 extra maar dan weet je wat Vóór de tuning maar incl. downpipe en racekat kwam het vermogen uit op 245pk, na de tuning op 283pk. Ik ben zeer tevreden hoe de QV (model 2014) nu rijdt, wat een verschil. Ook zeer tevreden over squadra tuning hoe ze gelijk meedenken, tips geven.Ook tevreden over JM Tuning.Volgens Stephan gaf het systeem nog wel een melding (ondanks EUro 5 racekat en lambda , alleen zie je die niet op het display terug. Dat wordt nog even wat uitzoeken wat daarmee te doen/ op te lossen maar wordt vervolgd.Dat zijn mooie waardes. En de koppel? Wat hebben ze daarmee gedaan?
ik heb recentelijk een downpipe en euro 5 racekat (200 cells) en lambda spacer (zo staat het op de bon) laten plaatsen door JM Tuning en later door Squadra Tuning laten tunen. Tegelijk het vermogen laten meten (kost eur 150 extra maar dan weet je wat Vóór de tuning maar incl. downpipe en racekat kwam het vermogen uit op 245pk, na de tuning op 283pk. Ik ben zeer tevreden hoe de QV (model 2014) nu rijdt, wat een verschil. Ook zeer tevreden over squadra tuning hoe ze gelijk meedenken, tips geven.Ook tevreden over JM Tuning.Volgens Stephan gaf het systeem nog wel een melding (ondanks EUro 5 racekat en lambda , alleen zie je die niet op het display terug. Dat wordt nog even wat uitzoeken wat daarmee te doen/ op te lossen maar wordt vervolgd.
Maaar vind je het niet mooi of ben je bang dat de band eraf loopt?(zijn 2 verschillende dingen)zolang de band op de juiste spaning staat en niet te extreem getrokken staat is er namelijk niks aan de hand en blijft de band net zo goed op de velg zitten.Citaat van: leonm op 15 mei 2017, 17:31:35Citaat van: AlfaLeon op 15 mei 2017, 09:38:13Ik heb inderdaad bewust voor een getrokken bandje gekozen.215 op een 8,5J. Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan als de velgrand een beetje zichtbaar is. (niet te extreem hoor)Iedereen z'n smaak , maar vind het zelf echt niet mooi, zo'n getrokken band. Heb altijd het idee als ik dat zie dat de band bij de eerste beste bocht eraf zal lopen Wel mooi velgje overigens
Dit is ATS Champion 8.5 X 19 5x110Opnieuw opgemaakt en in een antraciet coating gepoedert.Citaat van: damitch300 op 15 mei 2017, 19:03:16Welke velgen van ATS is dit?
Citaat van: AlfaLeon op 15 mei 2017, 21:10:02Dit is ATS Champion 8.5 X 19 5x110Opnieuw opgemaakt en in een antraciet coating gepoedert.Citaat van: damitch300 op 15 mei 2017, 19:03:16Welke velgen van ATS is dit?Heb je ze er al onder?
Goedemorgen allemaal :-) Nieuw hier op het forum. Heb gistermiddag na 5 lange jaren wachten eindelijk, eindelijk, eindelijk de Giulietta besteld!! :-) Helaas geen Veloce zoals ik wilde (ver uit mijn financiële mogelijkheden, helaas), maar de 1.4 MA 170 pk. Ik rij op dit moment in een MiTo 1.3 JDTm Eco Essential (85 pk), die ik enkele jaren geleden (dacht 2013) heb laten tunen bij Squadra Tuning.. Hele goede ervaringen mee, dat kleine motortje heeft behoorlijk wat extra pit gekregen. Kan je tenminste normaal mee met het verkeer. Echter, toen ter tijd, had ik wel problemen met mijn koppeling na het tunen. Uiteindelijk de koppeling moeten vervangen. Kan mij nog herinneren dat de koppeling bleef hangen rond de 2500-3000 toeren, 'slipte' en dan versneld omhoog toerde. Merkte weinig verschil tijdens het rijden, maar ... Was hiervan op de hoogte, dat dit eventueel een issue zou zijn (Squadra had mij netjes geïnformeerd dat MiTo's dit probleem konden krijgen); heb toen toch het risico genomen.Echter, nu wil ik de 1.4 MA 170 ook laten tunen (het liefst bij Squadra, maar Savali hoor ik ook veel), maar moest toch weer denken aan mijn MiTo avontuur. Weten jullie hiervan? Is dit nog een bekend iets? Heeft de Giulietta hier last van? Of zal ik toch Squadra/Savali moeten vragen?Hoor heel graag van jullie, alvast hartelijk bedankt!!Groeten, Kevin