!!
U bent niet ingelogd op het forum van Club Alfa Romeo, Om te registreren klik hier of log-inLET OP !! als gast ziet u ook maar een klein gedeelte van het forum. Als aangemeld lid ziet u ook minder advertenties.
Hey @alfata , sorry voor het opnieuw inblazen van dit oude topic.Nu heb ik toevallig ook momo velgen besteld als winterset en ben ik opzoek naar schuifbouten.Welke heb jij toegepast? Kleinste lengtemaat die ik kan vinden is 26mm, originele bouten zijn volgensmij maar 22mm. Maakt het uit als de schuifbouten 4mm langer zijn dan origineel? Zijn er nog aanraders qua merk schuifbouten? Zie door de bomen het bos niet meer op internet🫣
Was er al bang voor, ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal een nieuw topic hiervoor openen
Überhaupt al wonderlijk dat je een reactie hebt gehad!
Misschien hier even kijken https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Wheel-Spacers-Bolts/Adaption-Wheel-Bolt-M12x1-25-A-F-17::4284.html. Je kan hun ook mailen, wel ff in t engels doen, en ze reageren snel en correct. Al vele goede ervaringen met die toko.
Citaat van: TwanV_ op 6 december 2025, 17:17:34Citaat van: TwanV_ op 6 december 2025, 17:17:34Was er al bang voor, ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal een nieuw topic hiervoor openenÜberhaupt al wonderlijk dat je een reactie hebt gehad!